بائو: نگران نيمکت نشيني نيستم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

بائو: نگران نيمکت نشيني نيستم


هافبک تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: الان بازيکن تراکتورسازي هستم و با توجه به تعهدي که نسبت به اين تيم دارم بايد بهترين بازي هايم را به نمايش بگذارم.


ميثم بائو درباره شرايط تيمش قبل از رويارويي با پرسپوليس اظهار داشت: خداراشکر شرايط خيلي خوبي داريم. تمرينات منظمي را انجام داده ايم و آماده شروع ليگ هستيم. اميدوارم بتوانيم از اولين بازي موفقيت هاي خوبي بدست آوريم و جزو مدعيان قرار بگيريم.

به گزارش اوج نيوز،وي ادامه داد: بازي با پرسپوليس هم مثل ساير ديدارها 3 امتيازي است اما چون اولين بازي است حساسيت بيشتري يافته است. به هر حال آنها پرسپوليس هستند و ما هم تراکتورسازي. قطعا هوادارانمان در اين ديدار تنهايمان نمي گذارند و از تيمشان حمايت مي کنند. من اطمينان دارم که هواداران ما حداقل 50 درصد ورزشگاه آزادي را پر مي کنند و کاري مي کنند که در تهران ما ميزبان باشيم.

هافبک تراکتورسازي درباره نيمکت نشيني اش در ديدارهاي دوستانه و اينکه آيا نگران تکرار اتفاقات تلخ استقلال در ليگ سيزدهم با پيراهن تراکتور نيست، تاکيد کرد: من حدود 25 روز ديرتر از ساير بازيکنان به تمرينات ملحق شدن و طبيعي است که کمي از ساير بازيکنان عقب تر باشم اما با اين حال هنوز مشخص نيست چه کسي در ترکيب تيم بازي کند. ما هافبک هاي بسيار خوبي داريم. پارسال در استقلال 14 هافبک بوديم اما باز هم به همه بازي رسيد. قطعا در تراکتور تعداد هافبک هاي کمتر است و به همه بازي مي رسد. نگران چيزي نيستم. مي خواهم درباره استقلال مطلبي را بيان کنم. من اگر از استقلال رفتم به خاطر بازي نکردن و اين مسائل نبود؛ دليل اصلي جدايي ام مشکلات مالي بود و ديگر نمي توانستيم اين شرايط را تحمل کنم.

بائو در پاسخ به اين سوال که آيا مقابل پرسپوليس به عنوان يک استقلال بازي مي کند يا يک تراکتوري، افزود: من براي هر سه تيم احترام قائلم اما الان بازيکن تراکتورسازي هستم و با توجه به تعهدي که نسبت به اين تيم دارم بايد بهترين بازي هايم را به نمايش بگذارم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!