زنيدپور: نه منشوري ام،نه ازليست ذوب آهن خارج شده ام
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

زنيدپور:

نه منشوري ام،نه ازليست ذوب آهن خارج شده ام


هافبک تيم فوتبال ذوب آهن گفت: عليپور من را به دفترش احضار کرد و درباره اين مساله با او صحبت کردم.


ميلاد زنيدپور درباره شايعه خارج شدن نامش از ليست ذوب آهن اظهار داشت: من از هر کسي اين خبر را منتشر کرده، شکايت مي کنم. يعني چه اينطور با آبروي يک فرد بازي مي کنند. الکي براي من حاشيه درست مي کنند. اين طور که نمي شود.

به گزارش اوج نيوز،وي ادامه داد: من نه منشوري ام، نه مشکلي با کسي دارم. تمام اين خبرسازي ها کار آن مديربرنامه غير قانوني است. او که مجوز فعاليت ندارد، با مطرح کردن اين اخبار مي خواهد مرا حراب کند اما بداند که به هيچ جا نمي رسد.

هافبک ذوب آهن همچنين گفت: آقاي عليپور من را به دفترش احضار کرد و درباره اين مساله با او صحبت کردم. طي صحبتي که با ايشان داشتم قراردادم را با مديربرنامه هايم فسخ کردم و حالا اين اقا مي خواهد مرا اذيت کند.

زنيدپور در پايان افزود: قراردادم با ذوب آهن فسخ نشده و امروز هم در تمرين اين تيم شرکت مي کنم. اين مسائل همه اش شايعه است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!