سيد‌صالحي: در فوتبال ايران عددي نيستم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

سيد‌صالحي: در فوتبال ايران عددي نيستم


مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در فوتبال ايران هيچ ادعايي ندارم و بين اين همه فوتباليست خوب،‌ عددي نيستم.


سيد‌مهدي سيد‌صالحي در خصوص آخرين شرايط پرسپوليس اظهار داشت: خوشبختانه طبق برنامه‌ريزي‌هاي کادر فني شرايط تيم بسيار آرام و خوب است و فقط دعا مي‌کنيم تا بازي مقابل تراکتور‌سازي همه سالم باشند.

به گزارش فارس، وي افزود: به دنبال اين هستيم تا بازي قابل قبول را در اولين گام مقابل تراکتور‌سازي به نمايش بگذاريم و اگر قسمت شد دست پر ورزشگاه آزادي را ترک کنيم.

سيد صالحي ادامه داد: تراکتور‌ تيم بسيار خوبي است چون جلالي به عنوان يکي از بهترين‌ مربيان فوتبال ايران کار خود را بسيار خوب بلد است از طرف ديگر زيني‌زاده هم در مديريت تراکتور بسيار موفق بوده و آنها امسال تيمي بسيار خوب بسته‌اند ولي ما هم مي‌خواهيم از اولين قدم استارت محکمي بزنيم و فقط برد مي‌خواهيم البته به دنبال يک بازي منطقي و جوانمردانه هم هستيم.

وي در پاسخ به سؤالي که دوست داشتيد در اولين قدم به تراکتور‌سازي برخورد نمي‌کرديد گفت: براي ما فرقي ندارد همه تيم‌هايي که در ليگ برتر هستند قابل احترامند و ما نبايد دنبال اول و آخر باشيم. بايد با همه تيم‌ها آماده بازي باشيم. انشاء‌الله استارت خوبي بزنيم و با سه امتياز زمين را ترک کنيم.

مهاجم قرمزپوشان در پاسخ به سؤالي که پس از رفتن انصاري‌فرد کار تو بسيار سخت و انتظارات بيشتر شده،‌ يادآور شد: نمي‌خواهم مقابل هواداران پرسپوليس روسياه شوم. قبل از آمدنم به پرسپوليس از خداي بزرگ مدد گرفتم. هيچ ادعايي هم در اين فوتبال ندارم چون بين فوتباليست‌هاي حال حاضر ايران عددي نيستم. فقط لطف خداست که هميشه به من آبرو داده که انشاء‌الله خدا اين آبرو را مقابل هواداران پرسپوليس از من نگيرد.

سيد‌صالحي در پاسخ به سؤال ديگري که اگر به تيم ملي دعوت شوي قبول خواهي کرد يا خير گفت: خوشبختانه مشکل خانوادگي من حل شده و اگر لياقت داشته باشم در خدمت تيم ملي هستم.

وي در پايان درباره نتايج ضعيف پرسپوليس در بازي‌هاي دوستانه گفت: بازي دوستانه براي رفع نقاط ضعف است و مطمئن باشيد ما در بازي هاي رسمي اشتباه نمي‌کنيم. کادر فني در دو بازي گذشته به بهترين شکل نقاط ضعف را شناسايي کرد و ما مي‌توانيم بهترين استفاده را از اين دو بازي ببريم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!