دژآگه:‌ از بازگشت به فوتبال خوشحالم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

دژآگه:‌ از بازگشت به فوتبال خوشحالم


اشکان دژآگه پس از بازگشت به فوتبال مي‌گويد از بازگشت به فوتبال خيلي خوشحال است و مي خواهد بهترين بازي هايش را در اين فصل انجام دهد.


اشکان دژاگه پس از اتمام مصدوميت خود همراه فولام در اردوي پيش فصل در کاستاريکا شرکت کرد و در دو بازي فولام در اين اردو به ميدان رفت.

به نقل از ايسنا، دژاگه در 1 اوريل به دليل مصدوميت از ناحيه ليگامنت پا برابر کوئينزپارک رنجرز ادامه فصل ليگ برتر انگليس را از دست داد.اما اوايل اين ماه به تمرين فولام برگشت و پس از ثابت کردن توانايي‌اش همراه فولام به اردوي آماده سازي کاستاريکا رفت.

دژاگه در گفت و گو با سايت فولام درباره بازگشتش به فوتبال مي گويد‌: تا الان خيلي خوب بوده . آب و هوا اينجا خيلي خوبه و ما تمرين هاي خوبي را انجام مي دهيم. بازي هايي که در اين اردو انجام داده ايم خيلي خوب بوده و توانسته ايم هر دو بازي خود را ببريم . البته بايد بدانيم مي توانيم از اين هم بهتر شويم و زمان براي بهتر شدن هم داريم.

اشکان دژاگه پس از بازگشت از مصدوميت نشاني از دوران دور بودن از فوتبال را ندارد. البته اين بازيکن معتقد است مي تواند توانايي اش را بهبود ببخشد.

دژاگه درباره مصدوميت خود به سايت فولام مي گويد: اين سخت ترين مصدوميت دوران ورزشي من بود براي همين خيلي به من سخت گذشت. بازگشت به فوتبال پس از سه ماه دوري کار آساني نيست. من تمام تلاشم را کردم تا آمادگي ام را بدست آورم و در اين دو بازي دوستانه نشان دادم که آماده هستم. وقتي به تمرينات تيم در لندن برگشتم احساس خوبي داشتم. اينجا در کاستاريکا نفس کشيدن براي من سخت است اما فکر مي کنم تا دو يا سه هفته ديگر به آمادگي کامل برسم.

اشکان دژاگه در ادامه مي گويد: از بازگشت به فوتبال خيلي خوشحالم . من از فوتبالم لذت مي برم و عاشق ليگ برتر انگليس ، کروين کاتج ، هوادارانمان هستم . مي خواهم بهترين بازي‌هايم را اين فصل براي فولام انجام دهم.

دژاگه در پايان درباره فصل پيش رو مي گويد‌: فکر مي کنم اين تمرينات به من کمک مي کند تا فصل خوب و کاملي را با هم تيمي هايم در فولام داشته باشم. اين فصل تمرينات فشرده اي خواهم داشت تا خودم را براي يک فصل مهم و سخت آماده کنم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!