لواندوفسکي: حالا تنها به دورتموند فکر مي‌کنم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

لواندوفسکي: حالا تنها به دورتموند فکر مي‌کنم


روبرت لواندوفسکي، مهاجم بوروسيا دورتموند، اعلام کرد علي رغم ابهام هايي که درمورد آينده اش وجود دارد، تمام تلاشش را براي موفقيت تيمش در فصل پيش رو انجام خواهد داد.


اين ملي پوش لهستاني که فصل گذشته بازي هاي درخشاني ارائه داد، قصد داشت در اين تابستان راهي بايرن مونيخ شود اما مديران باشگاه دورتموند با اين انتقال مخالفت کردند؛ اين در حالي است که تنها يک سال از قرارداد او با اين باشگاه باقي مانده است.

به گزارش گل ، لواندوفسکي به تازگي تاييد کرد که اعلام رسانه اي علاقه مندي اش براي جدايي از دورتموند، مشکلاتي را در داخل تيم و بين بعضي از بازيکنان به وجود آورد اما بعد از پيروزي 4-2 مقابل بايرن در سوپرکاپ آلمان، او اکنون به هواداران باشگاه اطمينان داد که تنها روي بازي در ترکيب دورتموند و موفقيت اين تيم تمرکز کرده است.

او به بيلد گفت:" من هر کاري بتوانم براي دورتموند انجام مي دهم. من به ميدان مي روم و بازي مي کنم، تنها به دورتموند فکر مي کنم. من بهترين بازي ام را براي موفقيت تيم به نمايش مي گذارم.

اميدوارم قهرماني در سوپرکاپ آخرين جام ما نباشد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!