پولادي: مهرماه به ميادين برمي‌گردم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

زخمي بود برطرف شد

پولادي: مهرماه به ميادين برمي‌گردم


مهرداد پولادي گفت : 6هفته بايد استراحت کنم و به اميد خدا فکر کنم در هفته هفتم بتوانم شوت‌زني کنم . خيلي با انگيزه‌ام و مي‌خواهم با قدرت برگردم.


مهرداد پولادي که در بيمارستان دي بستري مي باشد در گفت و گو با خبرنگار ورزش سه گفت : خدارا شکر مصدوميت برطرف شده . واقعاً يک تشخيص اشتباه ما را به اين روز انداخت واگرنه اين فقط يک زخم ساده بود و مشکل خاصي نبود اما خب اين زخم خوب نشد و براي ما مشکل ساز شد. در اين مدت بعضي‌ها نامردي کردند و نوشتند پولادي ديگر نمي تواند فوتبال بازي کند واقعاً به چه چيزي مي خواستند برسند که اين حرفها را مطرح کردند اما مهم نيست فعلاً که من پايم را عمل کردم و به لطف خدا به زودي برميگردم تا با قدرت ادامه دهم.

وي در مورد اينکه گفته شده بود آشيل و پارگي تاندون گريبانگير پولادي شده اذعان کرد : فقط يک زخم عادي که به خاطر اينکه در آن ناحيه به خاطر رسيدن به بازي ها مدام کورتن تزريق مي کردم سلول هايش مرده بود و پوست رشد نمي کرد و اصطلاحاً زخم خوب نمي‌شد اما با اين عمل آن قسمت را ترميم و باز سازي کردند و به اميد خدا 7هفته ديگر شوت مي زنم.

وي ادامه داد : پرسپوليسي ها خيلي به من لطف داشتند و به ملاقاتم آمدند و بهترين شرايط را براي بستري کردن من فراهم کردند. هم آقاي رويانيان و هم دايي پيگير مشکل من بودند و جا دارد به آنها بگويم دمتان گرم ممنونم. البته يک تشکر ويژه هم از هواداراني که من را تنها نگذاشتند و مدام حال مرا مي پرسيدند و يا به بيمارستان آمدند دارم و از همه آنها ممنونم. ولي از مسئولين فدراسيون هيچ کس نيامد به من سر بزند . اشکالي ندارد حتماً سرشان شلوغ بوده و کار داشتند! فقط من انتظار داشتم به ياد من بودند، پاداش صعود را هم به من ندادند اما اين ها مهم نيست مهم اين است که خوشحالم تيم به جام جهاني رفت و اين براي همه فوتباليست ها خوب است و مهمتر اين است که خدا با من است.

بازيکن تواناي پرسپوليس در مورد باشگاهش گفت : خدارا شکر با آمدن آقاي دايي تيم جان گرفته و فکر کنم امسال به لطف خدا به جايگاه واقعي خودمان مي رسيم. امسال اولين سال است که با دايي کار مي کنم؛ اما برايم افتخار بزرگي است و اينکه دايي خيلي با معرفت است و در همين زمان کم خيلي هواي من را داشت و پيگير مصدوميتم بود. علي آقا شخصيت بزرگي دارد و اين بزرگي مي تواند به پرسپوليس کمک بزرگي کند.

مهرداد پولادي در پايان در مورد مصدوميتش گفت :  6هفته بايد استراحت کنم. به اميد خدا فکر کنم در هفته هفتم بتوانم شوتزني کنم. من خيلي با انگيزه‌ام و مي‌خواهم با قدرت برگردم. از هواداران مي‌خواهم منتظر من بمانند چراکه مي خواهم يک فصل رويايي را در کنار آنها بگذرانم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!