حيدري: بازي با سپاهان، فينال زودرس است
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

حيدري: بازي با سپاهان، فينال زودرس است


هافبک تيم فوتبال استقلال گفت: هواداران ما هميشه نمونه بوده‌اند و اميدوارم با حمايت‌هاي آنها، بتوانيم سپاهان را شکست دهيم.


به گزارش سايت رسمي باشگاه استقلال، خسرو حيدري درباره شرايط تيم در آستانه ديدار مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: شرايط تيم خيلي خوب است، بعد از اينکه ديدار اول‌مان را با کسب يک پيروزي پشت سر گذاشتيم، حالا مي‌خواهيم تا اولين بازي خانگي‌مان را هم با برد سپري کنيم البته فکر مي‌کنم هنوز براي هماهنگي بيشتر به فرصت نياز داريم اما سعي‌مان بر اين است تا با شکست سپاهان، اولين پيروزي در حضور هوادارانمان را جشن بگيريم.

حيدري در پاسخ به اين سوال که بسياري، اين بازي را يک فينال زودرس ليگ تلقي مي‌کنند، تصريح کرد: قبول دارم که به واسطه حساسيت اين بازي، به آن لقب فينال زودرس ليگ داده شده است. به هر حال هر دو تيم قهرمانان فصل قبل فوتبال ايران بوده‌اند پس طبيعي است،که حساسيت‌ها در مورد آن بيشتر از ساير ديدارها باشد.

هافبک استقلال با بيان اينکه استقلال از اين بازي، فقط 3 امتياز را مي‌خواهد نيز، يادآور شد: هميشه بازي‌هاي اين دو تيم تماشاگرپسند است و در عين حال، سخت. سپاهان تيم خوبي است که مهره‌هاي خوبي هم دارد ولي ما هم استقلال هستيم و مي‌خواهيم تا با ارائه يک بازي زيبا 3 امتياز اين ديدار را مال خود کنيم. امتيازات بازي‌هاي اول ليگ بسيار مهم هستند و ارزش اين امتيازات در هفته‌هاي پاياني است که مشخص مي‌شود.

وي در پايان گفت: اميدوارم تا براي اولين بازي‌ خانگي‌مان، ورزشگاهي پر از تماشاگر را شاهد باشيم. هواداران ما هميشه نمونه بوده‌اند و اميدوارم با حمايت‌هاي آنها، بتوانيم سپاهان را شکست دهيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!