ليورپول: دژآگه مدنظر ما براي آمدن به آنفيلد بود
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

ليورپول: دژآگه مدنظر ما براي آمدن به آنفيلد بود


به گفته مدير باشگاه ليورپول، آنفيلدي‌ها براي جذب اشکان دژآگه بررسي‌هايي را انجام دادند ولي در نهايت از خريد بازيکن تيم ملي ايران منصرف شدند.


مدير باشگاه ليورپول درباره بازيکن ايراني شاغل در باشگاه فولام عنوان کرد: "در پيش‌فصل بررسي‌هايي در مورد دژآگه انجام داديم. او مدنظر ما بود. دژآگه بازيکن خوبي است و سطح خوبي دارد و براي ليگ برتر قابل قبول است اما مربيان براي ليورپول بازيکني باقابليت‌هاي بالاتر را مدنظر داشتند و به همين دليل از خريد او منصرف شديم تا بازيکن ديگري را جذب کنيم."

به گزارش ايسنا ، اين اير همچنين از طرفداران بيشمار ليورپول در ايران اسقبال کرد و گفت: "ليورپول باشگاهي است که در تمام دنيا طرفداران خودش را دارد و جز محبوب‌ترين باشگاه‌هاي دنياست. ما هم مي‌دانيم ليورپول در ايران هواداران زيادي دارد و از اين بابت خوشحال هستيم. بايد بررسي کرد چطور مي‌شود با اين طرفداران ارتباط نزديک‌تري را برقرار کرد."

مدير باشگاه ليورپول در پاسخ به پرسشي درباره احتمال حضور قرمزهاي آنفليد در ايران ابراز کرد: "همه چيز امکانپذير است. تا به حال سفر به ايران را بررسي نکرديم و برنامه‌اي براي سفر به اين کشور نداشتيم اما شايد روزي اين شرايط باشد که به ايران هم بياييم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!