شهباززاده: زمين عضدي بي‌کيفيت شده
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

شهباززاده: زمين عضدي بي‌کيفيت شده


سجاد شهباززاده هافبک جوان سايپا گفت: هرچند پيش از اين زمين عضدي رشت از جمله چمن مصنوعي هاي خوب ايران بود اما به نظر مي رسد کيفيت خود را از دست داده است که اين مساله روي عملکرد تيمي ما تاثير گذاشت.


سجاد شهباززاده هافبک جوان سايپا درباره بازي تيمش مقابل داماش گفت:«فوتبال در چمن مصنوعي به مراتب سخت تر است. هرچند پيش از اين زمين عضدي رشت از جمله چمن مصنوعي هاي خوب ايران بود اما به نظر مي رسد کيفيت خود را از دست داده است که اين مساله روي عملکرد تيمي ما تاثير گذاشت.به همين خاطر به هيچ عنوان نتوانستيم شروع خوب دقابق ابتدايي را تا پايان حفظ کنيم و به همين خاطر با وجود اينکه تک گل اين ديدار را به ثمر رساندم، از عملکردم راضي نيستم.»

زننده اولين گل نارنجي پوشان در ليگ سيزدهم در خصوص ديدار با راه‌ آهن گفت:«دراين ديدار خانگي قطعا براي پيروزي به ميدان مي رويم و با آناليز کادرفني و استفاده از شرايط ميزباني اولين پيروزي ليگ سيزدهم را کسب مي کنيم.»

شهباززاده که با سايت رسمي باشگاهش صحبت کرده در پايان گفت:«:با اين مربي کار بلد دوران آمادگي پيش از شروع فصل را خيلي خوب سپري کرديم و آماده‌ايم با تداوم اين شرايط خوب در طول مسابقات نيز مثل ديدار هاي تدارکاتي خود پرقدرت و باانگيزه ظاهر شويم و با درخشش اين تيم جوان سايپا را جايگاه واقعي خود برسانيم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!