کياني:بايد گسترش را ببريم تا از رقبا عقب نمانيم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

کياني:بايد گسترش را ببريم تا از رقبا عقب نمانيم


هافبک تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: براي اينکه از رقبايمان عقب نمانيم بايد مقابل گسترش فولاد 3 امتياز را کسب کنيم.


مهدي کياني در مورد شکست تيمش در ديدار اول مقابل پرسپوليس گفت: باخت بدي را متحمل شديم. با تمرينات و جلساتي تئوري که داشتيم توانستيم روحيه تيم را بازگردانيم و اميدوارم در مسابقه هفته دوم بتوانيم نتيجه را جبران کنيم.

به گزارش فارس ، وي افزود: در 20 دقيقه ابتدايي پرسپوليس از حريف خود برتر بوديم. فشار روي قهرماني زياد است اما او در بازي با ما قضاوت خوبي نکرد و تمرکز تيم ما را بر هم زد. باور کنيد جرات نداشتيم با داور صحبت کنيم چرا که قهرماني جوري رفتار مي‌کرد که مي‌ترسيديم.

کياني در مورد رويارويي با گسترش فولاد خاطرنشان کرد: گسترش فولاد تيم بسيار خوبي است و از مربي جوان و هوشمندي بهره مي‌برد. او قبلا بازيکن تراکتورسازي بوده و اين تيم را به خوبي مي‌شناسد. البته ما نيز تراکتورسازي با هواداران خاص خود هستيم. براي اينکه از رقبايمان عقب نمانيم با تمام قدرت به ميدان مي‌رويم تا بتوانيم در اين ديدار دست پر از ميدان خارج شويم.

هافبک تراکتورسازي در مورد اينکه انتظارات از تيمش بالا رفته است، خاطرنشان کرد:‌دو سال است نائب قهرمان مي‌شويم و هواداران انتظار دارند که امسال به مقام قهرماني برسيم. توقعات از تيم‌مان بيشتر شده. بايد تلاش بيشتري انجام دهيم تا بتوانيم به موفقيت برسيم.

وي در پايان گفت: در تمرينات تمام تلاش خود را انجام مي‌دهم هدفم اين است که ابتدا براي تيمم مثمر ثمر باشم و در وهله دوم بتوانم به تيم ملي دعوت شوم. البته تصميم با کادر فني تيم ملي است و بايد ببينيم خواست خدا چيست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!