رينا: ليورپول مرا مجبور به انتقال به ناپولي کرد
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

رينا: ليورپول مرا مجبور به انتقال به ناپولي کرد


رينا دروازه بان اسپانيايي با انتقاد از مسئولان تيم ليورپول گفت باشگاه انگليسي وي را مجبور به انتقال قرضي به ناپولي کرده است.


په په ريناي 30 ساله پس از مدت ها شايعه در مورد آينده اش با قرارداد قرضي يک ساله راهي ايتاليا شد.گفته مي شد وي مورد توجه تيم بارسلونا قرار داشته است اما اين انتقال هرگز اتفاق نيافتاد.

رينا پس از خريد سيمون مينيوله دروازه بان بلژيکي از ساندرلند با تصميم برندان راجرز سرمربي ليورپول در فهرست انتقال قرار گرفت تا باشگاه مجبور به پرداخت دستمزد هفتگي 100 هزار يورويي او نباشد.به همين خاطر رينا هم پذيرفت تا به تيم ناپولي بپيوندد و زير نظر رافائل بنيتس سرمربي اسپانيايي و سابق ليورپول کار کند.

رينا که سابقه بازي در تيم ويارئال را دارد گفت :« من از نحوه ترک ليورپول متاسفم.از اينکه مسئولان تيم تصميم گرفتند مرا به ناپولي بفرستند ناراحت شدم زيرا آن ها هيچ مشورتي با من نکردند.من شايسته رفتار بهتري بودم ، هر چند مي دانم که بايد با تصميم هاي حرفه اي در فوتبال کنار بيايم.»

وي افزود :« دوست داشتم اگر بارسلونا واقعا خواهان خريد من است پيراهن اين تيم را به تن مي کردم و در غير اينصورت مي توانستم قراردادم را با ليورپول تمديد کنم.به راجرز گفته بودم در صورت جدايي بارسا تنها گزينه من است چون با اين انتقال مي توانستم به کشورم بازگردم.اما از تصميم ليورپولي ها شگفت زده شدم.بهرحال خوشحالم که زير نظر بنيتس کار مي کنم زيرا او بهترين مربي بود که در مدت حضور در ليورپول بر کارم نظارت داشت.»

رينا تا ژوئن 2016 با ليورپول قرارداد دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!