يوسفي: داربي گيلان خاص‌تر از داربي تهران است
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

يوسفي: داربي گيلان خاص‌تر از داربي تهران است


هافبک ملوان مي‌گويد داربي گيلان حساسيت زيادي دارد و کري خواني ميان دو شهر است.


محسن يوسفي درباره داربي گيلان عنوان کرد: براي مردم گيلان اين ديدار از بازي استقلال و پرسپوليس مهم‌تر است. نخستين بار است که اين داربي را تجربه مي‌کنم ولي همين الان جو آن ديدار را در شهر مي‌بينم. اين ديدار کري‌خواني بين دو شهر است. از نوع رفتار مردم، حساسيت باشگاه و جو ميان بازيکنان به راحتي مي‌توان فهميد که ديدار ملوان و داماش يک ديدار معمولي نيست.

به گزارش ايسنا ، او در ادامه افزود: متاسفانه نتوانستيم انتظارها را در هفته اول برآورده کنيم و اگر نتوانيم نمايش خوبي برابر داماش داشته باشيم، کارمان در ادامه ليگ سخت مي‌شود. با بازيکنان هم قسم شده‌ايم که شکست برابر صبا را جبران و دل مردم انزلي را شاد و آنها را براي ادامه ليگ اميدوار کنيم.

هافبک ملوان در پاسخ به اين سوال که جو داربي تهران را چقدر متفاوت با داربي گيلان مي‌داند، اظهار کرد: داربي تهران براي کل ايران است و اين داربي تنها اختصاص به گيلان دارد. حساسيت اين داربي منطقه‌اي است. در داربي تهران 100 هزار تماشاگر حاضر هستند ولي در داربي انزلي 10 هزار نفر اما اين 10 هزار نفر همه متعصب هستند و جو خاص‌تري در اين داربي وجود دارد.

يوسفي در ادامه با ابراز اميدواري از موفقيت ملوان برابر داماش بيان کرد: اسکوچيچ خودش شرايط ملوان را مي‌بيند. او خودش از اهميت اين ديدار مطلع است و شرايط را درک مي‌کند. او مربي خوبي است و اگر کمي شانس هم ياريش کند، نتايج خوبي را به دست خواهد آورد. به هواداران انزلي قول مي‌دهم که تمام تلاش‌مان را در بازي برابر داماش به نمايش بگذاريم و دست پر از بازي خارج شويم.

هافبک ملوان در پايان با اشاره به ديدار صبا و ملوان تصريح کرد: تا زماني که يازده نفره بوديم، بازي برابري را ارائه داديم اما با 10 نفره شدن‌مان شرايط بد شد و با وجود داشتن چند موقعيت در ضدحمله موفق به گلزني نشديم. بايد اين را هم بگويم که صبايي‌ها انصافا بهتر از ما ظاهر شدند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!