سمندر:دوست داريم تراکتورسازي قهرمان شود
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

سمندر:دوست داريم تراکتورسازي قهرمان شود


مديرعامل باشگاه گسترش فولاد تبريز گفت:همه تبريزي ها طرفدار تراکتورسازي هستند و ما هم دوست داريم اين تيم قهرمان ليگ شود.


غلامرضا سمندر در خصوص اينکه در جريان بازي تيم فوتبال فولادگستر تبريز مقابل استقلال حق‌کشي اتفاق افتاده است، اظهار داشت: نه واقعيت اين است که حق‌کشي نبود، ما بازي خوبي را انجام داديم و به تجربه استقلال باختيم. در واقع با تيم ملي بازي مي‌کرديم و به نبوغ فرهاد مجيدي باختيم اما اين شکست غيرعادي نبود. باخت هم جزئي از فوتبال است و هميشه تيمي که خوب بازي مي‌کند برنده نيست.

به گزارش فارس ، وي ادامه داد: با اين تفاسير ما از عملکرد بازيکنان خود راضي هستيم چون در سطح بالايي ظاهر شدند و من از مطبوعات مي‌خواهم به آن اتفاق و مصاحبه‌اي که رسول خطيبي در خصوص برخي تماس‌ها با بازيکنان ما داشت، دامن نزنند. چيز خاصي نبود، بازي گذشته است و ما سه امتياز آن را از دست داده‌ايم. البته اگر کارشکني‌اي شده حتماً بايد رسيدگي شود و ما مطمئنيم کميته منشور اخلاقي و کميته انضباطي به آن رسيدگي خواهند کرد اما از نظر فني اگر ما تجربه لازم را داشتيم سه امتياز ديدار برابر استقلال براي ما بود. با اين حال ما بايد اين بازي را فراموش کرده و به ديدارهاي آينده بينديشيم.ما پنجشنبه هفته جاري با تراکتورسازي بازي خواهيم کرد و بازي با استقلال تمام شده است.

مديرعامل باشگاه گسترش فولاد تبريز خاطرنشان کرد: ما در هفته اول مقابل استقلال بازي خيلي خوبي را ارائه داديم و فکر مي‌کنم بهترين بازي هفته، مسابقه ما برابر استقلال بود و حالا ما به فکر بازي مقابل تراکتور هستيم. شکر خدا شرايط روحي بازيکنان هم خوب است و آنها هم‌قسم شدند يک ديدار زيبا و جوانمردانه را مقابل تراکتورسازي به نمايش بگذارند. مطمئناً هواداراني هم که به استاديوم مي‌آيند تا دربي تبريز را تماشا کنند هر تيمي که بهتر بازي کند را تشويق خواهند کرد و مطمئناً برنده اصلي دربي تبريز هواداران خونگرم تبريزي خواهند بود.

سمندر در خصوص اينکه در ديدار گسترش فولاد و تراکتورسازي تبريز هواداران تبريزي بيشتر کدام تيم را تشويق خواهند کرد، گفت: واقعيت اين است که تراکتور تيم اول استان تبريز محسوب مي‌شود و مردم تبريز اين تيم را به عنوان تيم اول استان مي‌شناسند. حتي مي‌توانم بگويم بحث تراکتور فراتر از يک باشگاه است و هواداران با تعصبي دارد. الآن هم نمي‌توان گفت مثلاً آنها 100هزار هوادار دارند و ما 10 هزار نفر. من مطمئنم پنجشنبه هر تيمي که بهتر بازي کند تشويق مي‌شود. در اين روز شعور تماشاگران تبريزي را شاهد خواهيم بود حتي سردار پورجمشيديان رئيس هيئت مديره تراکتورسازي در يک مراسمي مي‌گفتند باشگاه گسترش فولاد و تراکتورسازي فقط در روزي که مقابل هم قرار مي‌گيرند رقيب هم هستند اما در ساير مواقع با يکديگر تعامل خوبي دارند. واقعيت هم همين است ما تعامل خوبي با باشگاه تراکتورسازي داريم و اين مسئله را در فصل نقل و انتقالات هم نشان داديم. هرکسي تبريزي باشد طرفدار تراکتورسازي است. ما هم دوست داريم تراکتورسازي در مسابقات ليگ برتر پيش رو قهرمان اين مسابقات شود.

مديرعامل باشگاه گسترش فولاد تبريز در خصوص اينکه تيم فوتبال اين باشگاه در مسابقات پيش رو به دنبال چه هدفي است، اظهار داشت: واقعيت اين است که ما اولين فصل حضور خود در ليگ برتر را تجربه مي‌کنيم اما هدف‌گزاريمان اين است که در جدول رده‌بندي تک رقمي شويم يعني جزو 10 تيم اول قرار بگيريم.

مديرعامل باشگاه گسترش فولاد تبريز در خصوص اينکه بعد از اظهارات تند رسول خطيبي عليه باشگاه استقلال بعد از کنفرانس مطبوعاتي هفته اول ديگر حق شرکت در کنفرانس‌هاي مطبوعاتي را ندارد، گفت: رسول خطيبي مدرک A آسيا را ندارد به همين دليل بر اساس قانون نمي‌تواند به عنوان سرمربي در کنفرانس مطبوعاتي حاضر شده و يا در جريان مسابقه به لب خط رفته و بازيکنان را راهنمايي کند اما من اميدوارم اين موضوع ربطي به صحبت‌هاي رسول خطيبي در کنفرانس بعد از بازي استقلال نداشته باشد. ولي ما تابع قانون هستيم. ليگمان حرفه‌اي است و بايد بر اساس قانون حرکت کنيم. البته از اول هم به ما مي‌گفتند رسول خطيبي براي نشستن روي نيمکت به عنوان سرمربي مشکل دارد. ما هم چندين مکاتبه را با فدراسيون انجام داديم تا اگر راه قانوني وجود دارد اين امکان فراهم شود تا رسول خطيبي با عنوان سرمربي روي نيمکت گسترش فولاد بنشيند اما با وجود اينکه اقداماتي در اين راستا انجام داديم اما بر اساس قانون سازمان ليگ برتر خطيبي اين اجازه را ندارد تا به عنوان سرمربي روي نيمکت بنشيند. اميدواريم مدارک او تکميل شود و مشکلي براي نشستن روي نيمکت به عنوان سرمربي نداشته باشد اما موضوع ديگري که بايد بگويم اينکه خداوکيلي با آقاي کفاشيان در اين ارتباط صحبت مي‌کردم او چندين بار نامه نوشت تا اگر راه قانوني يا تبصره‌اي وجود دارد رسول خطيبي به عنوان سرمربي روي نيمکت بنشيند و به نوعي تلاش کردم اين مشکل را حل کنم اما تا بازي با استقلال جواب نامه ما نيامد. بعد از بازي جواب نامه ما آمد و اينکه اين کار شدني نيست و فدراسيون هم مي‌خواهد بر اساس قانون و مقررات AFC و فيفا عمل کند و نمي‌شود به خاطر ما قوانين بين‌المللي نقض شود. آقاي کفاشيان زير هر دو نامه ما نوشت حداقل مساعدت انجام شود اما سازمان ليگ برتر دستش بسته بود. در بازي با استقلال هم ناظر بازي خيلي با ما راه آمد تا رسول خطيبي در کنفرانس‌ها شرکت کند.

سمندر در پاسخ به اين سؤال که مشکل رسول خطيبي چه زماني براي نشستن بر روي نيمکت گسترش فولاد حل خواهد شد و اينکه آيا قرار است رسول خطيبي براي گذراندن دوره مربيگري به کلاس برود، گفت: انشالله در اولين فرصت که به احتمال قوي در نيم‌فصل خواهد بود قرار است خطيبي به يک مسافرت آلمان برود چرا که بر اساس قانون فدراسيون آلمان افرادي که در بوندسليگا بازي کرده باشند بالاترين مدرک مربيگري آلمان را دريافت مي‌کنند و رسول خطيبي به دليل حضور و سابقه خود در بوندسليگا مي‌خواهد اقداماتي را در اين راستا انجام دهد. خود رسول خطيبي بايد پيگير حل مشکل مدرک مربيگري‌اش باشد و او هم دارد اين کار را انجام مي‌دهد.

مديرعامل باشگاه گسترش فولاد تبريز در پايان با اشاره به اتفاقات ديدار تيم فوتبال اين باشگاه با استقلال تهران، گفت: همه بايد کاري کنيم اگر اتفاقي هم افتاده خيلي سريع آن را جمع‌بندي کنيم نه اينکه بخواهيم آن را کش بدهيم. من هم از دوستان مطبوعاتي تشکر مي‌کنم که واقع‌بينانه با اين موضوع برخورد کردند و اجازه ندادند بي‌دليل ادامه پيدا کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!