شوستر:لاليگا يک ليگ دو قطب و نيمي است
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

شوستر:لاليگا يک ليگ دو قطب و نيمي است


برند شوستر سرمربي اسبق رئال مادريد که در حال حاضر هدايت مالاگا را در دست دارد، رقابت هاي لاليگا را يک ليگ «دو قطب و نيمي» ناميده است.


بعد ازجدايي مانوئل پيگريني از نيمکت مربيگري مالاگا و پيوستنش به منچسترسيتي اين شوستر بود که جانشين او شد و حالا با اشاره به اقتدار رئال و بارسا به اين نکته اشاره کرده که اتلتيکومادريد تنها تيمي است که کم و بيش قادر به رقابت با اين دو تيم است.

به گزارش گل ، شوستر در صحبت هايي به اسپورت يوو گفت:« ما يک ليگ دو قطب و نيمي داريم. قهرماني براي بارسا و رئال مادريد است و هميشه مبارزه عظيمي براي کسب جايگاه هاي چهارم تا دهم وجود دارد که اين رقابت در ليگ فصل قبل خيلي خوب بود.آن «نيم تاي» قدرت لاليگا هم از آن اتلتيکومادريد است. فکر مي کنم که امسال هم اوضاع مشابه با پارسال باشد.»

شوستر که 5 سال پيش با رئال مادريد قهرماني در لاليگا را تجربه کرده بود ادامه داد:« اميدوارم که امسال شاهد برگزاري بازيهايمان در روز 2شنبه نباشيم. نمي خواهم که حتي يک بازي مان هم در روز 2شنبه برگزار شود.»

مالاگا فصل گذشته رقابتهاي لاليگا را در رده ششم به پايان برد و فصل جديدش را با يک بازي خارج از خانه مقابل والنسيا آغاز خواهد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!