گزارش تمرين امروز پرسپوليس
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

گزارش تمرين امروز پرسپوليس


تمرين امروز پرسپوليس در شرايطي برگزار شد که وقتي که اعضاي هيئت‌مديره و برخي مسئولان باشگاه پرسپوليس قصد چک کردن سايت و خبر جنجالي آنها را داشتند ناگهان اين خبر ناپديد شده بود.


 تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 18:30 پشت درب‌هاي بسته اما با حضور اعضاي هيئت ‌مديره و در غياب علي پروين برگزار شد. در اين تمرين بازيکنان 40 دقيقه به تمرينات پرنشاط و با توپ و البته سبک پرداختند.

*قاسم دهنوي در تمرين امروز غايب بود.

*اعضاي هيئت ‌مديره پس از حضور در تمرين پرسپوليس روي نيمکت سرخپوشان نشستند و به مدت 30 دقيقه با علي دايي گفت‌وگوي تنگاتنگي داشتند سپس 20 دقيقه با بازيکنان به گفت‌وگو پرداختند. اين گفت‌وگو در وسط زمين و زير نور برگزار شد.

*دروازه‌بان‌ها تمرينات اختصاصي خود را زير نظر غلامپور دنبال کردند. اين در شرايطي بود که رقابت نيلسون و حقيقي بر سر شوت‌زني‌ها و گل‌زني بسيار داغ بود.

*در حاشيه تمرين امروز با توجه به اينکه سپاهاني‌ها خبري را بر روي خروجي سايت خود مبني بر شکايت در مراجع قضايي از دهنوي را اعلام کرده بودند اعضاي هيئت‌ مديره و رويانيان سعي کردند اين خبر را در سايت اين باشگاه ببينند اما ناگهان اين خبر علي‌رغم تلاش‌هاي هيئت مديره پرسپوليس از روي سايت ناپديد شده بود. همين موضوع باعث تعجب سرخپوشان شد.

در انتهاي تمرين اعضاي هيئت ‌مديره با علي دايي عکس يادگاري گرفتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!