بوفون: مي‌دانم چه تيمي قهرمان مي‌شود!
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

بوفون: مي‌دانم چه تيمي قهرمان مي‌شود!


دروازه‌بان کهنه کار يوونتوس تاکيد کرد مي‌داند در پايان فصل کدام تيم جام قهرماني را بالاي سر خواهد برد.


  جيانلوييجي بوفون که به همراه يوونتوس در دو فصل گذشته به شکل پياپي دو بار جام قهرماني در سري A ايتاليا را بالاي سر برده است، اميدواري زيادي به قهرماني تيمش در فصل پيش رو دارد.

بوفون در اين زمينه گفت: احساس مي‌کنم در تابستان با بازيکناني که به ترکيب تيم اضافه کرده‌ايم، تيمي قدرتمندتر داريم. يک قدم بسيار هوشمندانه رو به جلو برداشته‌ايم. ميلان در فصل نقل و انتقال‌ها بازيکن بزرگي را به خدمت نگرفته ولي آنها با توجه به بازيکنان بسيار خوبي که در اختيار دارند، يکي از گزينه‌هاي قهرماني در فصل آينده هستند. اينترميلان هم با استخدام والتر ماتزاري به عنوان سرمربي، بهترين کار را انجام داد. آنها 6 يا هفت بازيکن جوان و خوش آتيه دارند که مي‌توانند با سرمايه گذاري روي آنها به دوران اوج خود بازگردند.

وي در مورد فيورنتينا و ناپولي نيز گفت: ناپولي چند خريد خوب داشته و مهم‌تر از همه آوردن رافائل بنيتس، سرمربي اسپانيايي و پيشين ليورپول و والنسيا است. او حرفه‌اي‌گري را به سن پائولو خواهد آورد. مهم اين است که بازيکنان را با خود همراه کند. فيورنتينا هم با جذب جوزپه روسي و ماريو گومس، بهترين خريدهاي تابستاني را انجام داده است ولي بايد بگويم من به عنوان دروازه‌بان يوونتوس مي‌دانم چه تيمي در پايان فصل عنوان قهرماني را از آن خود خواهد کرد. بدون شک بانوي پير با پتانسيلي بالا خود را براي سومين قهرماني پياپي در اين فصل آماده خواهد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!