سيدصالحي: خدا نمي‌خواست هيچي نبودم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

سيدصالحي: خدا نمي‌خواست هيچي نبودم


من بعد از هر بار که گل مي زنم سعي مي کنم با نوع شادي منحصر به فرد خودم از ائمه اطهار يادي کنم چرا که اگر آنها نباشند من هيچ کار نمي توانم انجام دهم.


بي شک يکي از بهترين مهاجم حال حاضر فوتبال ايران است. اگر چه مثل بعضي از مهاجمان استيل خيلي شيکي ندارد اما خيلي شيک گل مي زند. سيد مهدي سيد صالحي که در هر شرايطي و در هر کلام خود نام خدا را به زبان مي آورد حالا به تيم بزرگي ديگر آمده تا در پرسپوليس هم با زدن گلهاي زياد در بين هواداران عزت پيدا کند. او که در هفته اول ليگ يک تک گل سه امتيازي براي پرسپوليس زد، از همان هفته اول براي آقاي گلي خط و نشان کشيد.

به گزارش سايت گل ، سيد صالحي اگر چه نمي خواست مصاحبه اي انجام دهد و بيشتر دوست داشت در سکوت خبري باشد اما در صحبتي کوتاه با سايت گل حرفهاي جالبي زد.

سيد صالحي به سايت گل گفت: در بازي با تراکتور برايم شرايط خاصي وجود داشت به خاطر بازي مقابل سابقم که هوادارانش به من لطف زيادي داشتم و در آن تيم خاطرات خوبي داشتم اما من بازيکن پرسپوليس بودم و نسبت به پرسپوليس و هواداران بيشمارش تعهد داشتم براي همين با تمام وجودم بازي کردم و خداوند هم به من کمک کرد و به ساقهايم جان داد تا بتوانم براي تيمم گلزني کنم و خوشحالم اين گل سه امتيازي شد. من در زدن اين گل نقشي نداشتم و فقط کمک خدا بود و تلاش بچه هاي تيم.

سيد صالحي در ادامه به سايت گل گفت: ما فوتباليست ها انسانهاي معمولي هستيم که خدا به ما عزت داده تا بتوانيم به اين جايگاه برسيم. قطعاً اگر خداوند نمي خواست من، سيد صالحي هيچي نبودم. من اگر امروز اينجا هستم فقط و فقط لطف خداست و عنايت ائمه اطهار. من بعد از هر بار که گل مي زنم سعي مي کنم با نوع شادي منحصر به فرد خودم از ائمه اطهار يادي کنم چرا که اگر آنها نباشند من هيچ کار نمي توانم انجام دهم. سيد صالحي در پايان به سايت گل گفت: قطعاً با حضور آقاي دايي و حمايت هواداران مي توانيم پرسپوليس را به لطف خدا به جايگاه واقعي اش برسانيم. اميداورم بتوانم به عنوان يک بازيکن کوچک براي تيم بزرگ پرسپوليس مثمر ثمر باشم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!