فرامرزي سرپرست جديد سپاهان معرفي شد
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

فرامرزي سرپرست جديد سپاهان معرفي شد


محمد فرامرزي با حکم عليرضا رحيمي به عنوان سرپرست جديد تيم فوتبال سپاهان اصفهان مشخص شد.


به گزارش سايت رسمي باشگاه سپاهان، محمد فرامرزي رئيس آکادمي، مدير سازمان تيم هاي فوتبال باشگاه سپاهان و عضو کميته فني اين باشگاه به عنوان مدير تيم فوتبال سپاهان منصوب شد.

بخشي از سوابق علمي و ورزشي فرامرزي به اين شرح است:

وي داراي مدرک ليسانس، فوق ليسانس و دکتري تخصصي(phd) رشته تربيت بدني و علوم ورزشي در گرايش فيزيولوژي ورزشي از دانشگاه تهران است که در سال 1384 موفق به اخذ مدرک دکتري شد.

وي از سال 1384 عضو هيئت علمي دانشگاه است و در سال 90 موفق به اخذ درجه علمي دانشياري شد.

پايان نامه تحصيلي مقطع کارشناسي ارشد و دکتري تخصصي وي در زمينه فيزيولوژي فوتبال بوده است.

وي 15 عنوان کتاب تخصصي در زمينه هاي مختلف علوم ورزشي به ويژه علم و فوتبال تاليف و ترجمه کرده است که دو ترجمه وي در زمينه علم تمرين و تغذيه ورزشي در سال هاي 87 و 89 به عنوان کتاب شايسته تقدير در بيست و پنجمين و بيست و هفتمين دوره کتاب سال ايران معرفي شد.

چاپ 32 مقاله علمي پژوهشي در 23 کنگره و همايش ملي و بين المللي و انتخاب به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه در سه دوره از ديگر سوابق وي است.

مديريت مرکز آموزش و پژوهش آکادمي ملي المپيک از سال 82 تا 84 ،عضويت در کميته علمي ستاد آماده سازي تيم هاي ملي براي بازي هاي آسيايي قطر و پکن،مدير کل تربيت بدني دانشگاه شهرکرد،عضويت در کميته راهبردي مراکز تندرستي و مشاوره ورزشي دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي کشور و مدرس دوره ها و کارگاه هاي آموزشي تخصصي از سوابق اجرايي است.

وي از سال 1388 به عنوان مدير آکادمي و سازمان تيم هاي فوتبال سپاهان همکاري خود را با باشگاه فولاد مبارکه سپاهان آغاز کرد و از سال 90 نيز به عضويت کميته فني باشگاه درآمد. وي سابقه بازي در ليگ جوانان و بزرگسالان استان و سابقه بازي در تيم فوتبال دانشگاه تهران را در کارنامه دارد. وي در سال 86 مدرک مربيگري c کنفدراسيون فوتبال آسيا را اخذ نمود.مدرک مربيگري درجه 3 آمادگي جسماني و مدرک دوره مديريت همبستگي المپيک از ديگر مدارک وي است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!