سامر: نگران طرز فکر ساير باشگاه‌ها نيستيم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

سامر: نگران طرز فکر ساير باشگاه‌ها نيستيم


ماتياس سامر مدير ورزشي باشگاه بايرن مونيخ در صحبت هايي در مورد شرايط تيمش و ساير تيم هاي دنياي فوتبال صحبت کرده و يادآوري نموده که نه براي باشگاه بايرن و نه براي گوارديولا زياد مهم نيست که سايرين چطور راجع به بايرن فکر مي کنند.


بايرن مونيخ بعد از فتح يک قهرماني سه گانه (در ليگ قهرمانان اروپا، ليگ آلمان و جام حذفي آلمان) شنبه شب در سوپرکاپ آلمان که اولين نبرد پپ براي فتح جام محسوب مي شد با نتيجه 2-4 مغلوب بوروسيا دورتموند شدند . اما سامر براين باور است که باواريايي ها اهميت زيادي به اين باخت نمي دهند. سامر در صحبت هايي به دي ولت گفت:« ما نگران ساير باشگاه ها و نظرات سايرين نيستيم.ما ايده هاي روشن و شفافي داريم.»

به گزارش سايت گل ، سامر در ادامه صحبت هايش گفت:« سرمربي جديد تيم ما اينجاست و او به تمام اعضاي باشگاه اجازه داده تا بدانند که سيستم مدنظر او براي بايرن چيست. ايده هاي گوارديولا برپايه رقابت در تيم بناگذاشته شده و فکر مي کنم که اين دقيقا همان چيزي است که براي ما نيز اهميت دارد. به جز اين هيچ چيز ديگري براي ما مهم نيست. ما هميشه گفته ايم که مي خواهيم موفقيت مان برپايه حرکت در مسيري باشد که آن را انتخاب کرده ايم و اصلا نگران طرز فکر و صحبت هاي ديگران در مورد خودمان نيستيم.»

بايرن مونيخ فصل گذشته در رکوردي تاريخي در فاصله 6 هفته مانده تا پايان رقابتهاي بوندس ليگا، قهرماني اش در اين تورنمنت را جشن گرفت. اما سامر درانتظار تکرار اتفاق مشابهي نيست:« بوروسيا دورتموند خريدهاي خوبي داشته و مطمئنم که فصل خوبي را پشت سرخواهد گذاشت؛ شالکه و بايرلورکوزن هم عملکرد خوبي در بازار نقل و انتقالات داشتند. اگر فصل گذشته موفقيت خارق العاده اي را به دست آورديم، اين بدان معنا نيست که امسال هم شرايط به همين ترتيب باشد.»

بايرن فصل جديد رقابت هاي بوندس ليگا را در روز 10 آگوست ودر مصاف با بوروسيا مونشن گلادباخ آغاز خواهد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!