پرسپوليس منتظر ورود ناظران اي اف سي
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

پرسپوليس منتظر ورود ناظران اي اف سي


مدير بخش روابط بين‌الملل باشگاه پرسپوليس به عنوان نماينده باشگاه در استقرار سيستم مجوز حرفه‌اي‌ سازي به کميته صدور مجوز حرفه‌اي سازي در سازمان ليگ برتر معرفي شد.


طي حکمي که از سوي مديريت اين باشگاه صادر شد، اميرعلي حسيني به عنوان مأمور هماهنگي براي تکميل مدارک حرفه‌اي سازي با سازمان ليگ و نمايندگان کنفدراسيون فوتبال آسيا همکاري خواهد کرد.

وي در اين ارتباط گفت:«نمايندگان کنفدراسيون فوتبال آسيا همه ساله با سفر به ايران از امکانات باشگاه‌هاي حاضر در ليگ برتر بازديد کرده و وضعيت استانداردهاي کسب شده در سال‌هاي گذشته و همچنين پيشرفت باشگاه‌ها در زمينه احراز ديگر استانداردها براي دريافت مجوز حرفه‌اي را بررسي مي‌کنند. امسال قرار است هيأت نظارت کنفدراسيون فوتبال آسيا در تاريخ 23 شهريور وارد کشور شوند.»

حسيني در ادامه افزود:« با توجه به اينکه برگزاري دوره هماهنگي به بعد از ماه مبارک رمضان موکول شده است، نسبت به سال قبل، فرصت کمتري براي آماده سازي وجود دارد. با اين وجود اطمينان داريم که با همکاري مديريت‌ها و معاونت‌ بخش‌هاي مختلف باشگاه، امسال هم اين امر به نحو احسن به مرحله اجرا در خواهد آمد.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!