رويانيان: مقابل سپاهان کوتاه نمي‌آييم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

رويانيان: مقابل سپاهان کوتاه نمي‌آييم


مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: ما ديگر مقابل سپاهاني‌ها و دو بازيکني که به قانون عمل نکردند، کوتاه نمي‌آييم چون ضرر کرديم.


محمد رويانيان در واکنش به اقدام مسئولان سپاهان و عکس‌العملي که دهنوي از خود نشان داده، اظهار داشت: ما با باشگاه سپاهان و آقاي حسن‌زاده جلسه بسيار خوبي را برگزار کرديم اما عدم توجه به گرفتن نتيجه در اين جلسه اتفاقاتي است که اکنون رخ داده است. حکم دهنوي سريعا اعلام شد اما متاسفانه با بازيکنان خاطي سپاهان هيچ برخوردي نکردند. نتيجه‌اش هم همين است که همه به سمت يکديگر حمله‌ور شوند.

به گزارش فارس ، وي افزود: من نمي‌دانم آقايان با توجه به اينکه کميته انضباطي در فوتبال است، به چه حقي مسائل را به مراجع غيرفوتبالي مي‌کشند. ابتدا بايد اين مسئله را بگويم بنده به دهنوي بابت مصاحبه اي که انجام داده و کار درستي نبود، تذکري جدي مي‌دهم. بازيکن نبايد عليه مديرعامل و تيم ديگري صحبت کند. او بايد همه چيز را با من در ميان مي‌گذاشت.

رويانيان ادامه داد: ما ديگر مقابل سپاهاني‌ها و دو بازيکني که به قانون عمل نکردند، کوتاه نمي‌آييم چون ضرر کرديم و همه چيز را به کميته انضباطي واگذار کرديم اما حالا براي حق و حقوق‌ خودمان مثل آقايان عمل خواهيم کرد.

وي ادامه داد: در جلسه‌اي که بين من، رحيمي و حسن‌زاده حدود 3 ساعت تا نيمه شب طول کشيد قول و قرارها و تفاهم‌هايي انجام شد و گفتيم همه به راي کميته انضباطي احترام مي‌گذاريم اما به صورت عجيب غريبي حکم دهنوي را دادند اما حکم خاطيان باشگاه سپاهان را ندادند. چرا بايد اين طور باشد؟

مديرعامل قرمزها يادآور شد: من از حسن‌زاده گلايه کردم ايشان در آن زمان گفت من هفته آينده حکم بازيکنان سپاهان را هم اعلام مي‌کنم اما چه شد؟ من گلايه دارم چون عدالت رعايت نشده و نتيجه‌اش هم اين است که باشگاه سپاهان با الفاظي نامناسب خطاب به بازيکن ما اعلام جرم مي‌کند و به مراجع قضايي مي‌رود.مگر در داخل فوتبال ما مرجعي به نام کميته انضباطي نيست تا آقايان به خود اجازه دهند اين کارها را انجام دهند.

وي افزود: حالا اين طور شده من هم نسبت به دو بازيکن اگر لازم باشد شکايت مي‌کنم و مطمئن باشيد تا دقيقه 90 هم آن را پيگيري مي‌کنم و پا پس نمي‌کشم اما باز هم براي من جاي سؤال است که چرا کميته انضباطي حکم دهنوي را صادر کرده اما سپاهان را نه. چه کسي بايد جواب من را بدهد آيا تخلف دهنوي بيشتر بوده يا آن بازيکن ديگر.

رويانيان ادامه داد: يک بازيکن سپاهان با 3 باشگاه قرارداد امضا کرده و تخلف انجام داده چرا بايد اين طور شود البته من تاکيد مي‌کنم قرار بود همه چيز با تفاهم حل شود اما نه سپاهاني‌ها و نه کميته انضباطي پايبند آن جلسه نبودند. در حال حاضر من هم مي‌دانم چه کاري بايد انجام دهم.

وي يادآور شد: دو روز قبل با باشگاه سپاهان و رحيمي حرف زدم و گفتم طرف حساب شما ديگر دهنوي نيست و ما هستيم اما نمي‌دانم چرا مطالبي را روي سايت خودشان با اين الفاظ ناپسند و اعلام جرم مي‌زنند؟ اشکالي ندارد ما هم به مراجع قضايي شکايت مي‌کنيم.

وي تاکيد کرد: البته باز هم مي‌گويم من به دهنوي تذکري جدي مي‌دهم چون او حق نداشت درباره مديران سپاهان اين طور حرف بزند. هر چند که مي‌دانم او از حرف‌هايي که به وي نسبت داده شده، ناراحت است. خودتان امروز ببينيد که چه اتفاقاتي براي اين بازيکن پرسپوليس افتاده است البته او بايد همه چيز را به باشگاه مي‌سپرد حالا هم خيال دهنوي و همه راحت اگر ادامه داشته باشد از دو بازيکن سپاهان قطعا به مراجع قضايي شکايت خواهيم کرد. حالا آقايان کار خودشان را انجام دهند و ما هم کار خودمان را مي‌کنيم. دوست داشتيم در فضايي آرام همه چيز حل و فصل شود اما دوستان دوست ندارند اين اتفاق بيفتد و ما هم جور ديگري جلو مي‌رويم ولي باز هم اعلام مي‌کنم اين نتيجه اقداماتي است که آقايان براي ما تصميم گرفتند اما براي سپاهان خير.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!