تلاشمان را براي همکاري با تيم ملي مي‌کنيم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

بهروان:

تلاشمان را براي همکاري با تيم ملي مي‌کنيم


مسئول کميته مسابقات سازمان ليگ گفت: تمام تلاشمان را براي همکاري با تيم ملي مي‌کنيم.


غلامرضا بهروان در مورد برگزاري مسابقات ليگ برتر گفت: هفته اول مسابقات را برگزار کرديم که ايرادهايي وجود داشت. در صدد برطرف کردن اين مشکلات هستيم. يکي از اين ايرادها حضور رسول خطيبي در کنار خط بود که اين موضوع را علام کرديم و او نمي‌تواند به عنوان مربي و بازيکن تيمش را ارنج کند. به هر حال عيب‌هايي وجود دارد که بايد رفته رفته برطرف شود از هفته دوم به بعد برنامه‌هاي جديدي داريم.

به گزارش فارس ، وي در مورد اينکه همکاري با تيم ملي، افزود: تمام تلاشمان را مي‌کنيم تا با تيم ملي همکاري کاملي داشته باشيم. برنامه‌ ليگ را در سه هفته اول با تغييراتي روبرو کرديم براي اينکه به برنامه باشگاه‌ها و تيم ملي لطمه‌اي وارد نشود. با توجه به شرايط حساس تيم ملي همه بايد توجهمان را معطوف به تيم ملي کنيم و خواسته‌هاي مورد نياز تيم ملي را برطرف کنيم. خودم هميشه با تيم ملي هماهنگي داشتم و در زماني که رئيس سازمان ليگ بودم نيز چنين کاري مي‌کردم. اکنون چنين شرايطي وجود دارد و انشالله تمامي اعضاي سازمان ليگ با تيم ملي هماهنگي داشته باشند.

بهروان خاطرنشان کرد: با توجه به لغو اردوي تيم ملي تغييراتي در برنامه انجام خواهيم داد و در هفته‌هاي چهارم و پنجم ليگ برتر جابه‌جايي‌هايي خواهيم داشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!