پول سپاهان را به وکيلم دادم و آن را برگرداندم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

دهنوي: کاري نکنيد صدايتان را در اختيار ديگران بگذارم

پول سپاهان را به وکيلم دادم و آن را برگرداندم


هافبک تيم فوتبال پرسپوليس خطاب به مديرعامل باشگاه سپاهان گفت: من کلاهبردار هستم يا شما که در اين ماه مبارک دنبال سود پول خود هستيد.


قاسم دهنوي در مورد شکايت باشگاه سپاهان و اينکه او را مجرم به کلاهبرداري دانستند، گفت: آقاي رحيمي چطور مي‌تواند در ماه مبارک رمضان چنين تهمتي بزند و اسم کلاهبردار روي يک بازيکن بگذارند. من کلاهبردار هستم يا شما که بازيکنان سابق‌تان در تراکتورسازي و ساير تيم‌ها همچنان طلب دارند. چند نفر را از آب خوردن انداختيد. وقتي مسئوليتي داريد فکر مي‌کنيد هر حرفي مي‌توانيد بزنيد، رحيمي اندازه اي نيست که اين حرف ها را بزند.

به گزارش فارس ، وي در مورد اينکه سپاهاني‌ها ادعا کردند که او با اين تيم قرارداد بسته و نيمي از مبلغ قراردادش را دريافت کرده است، عنوان کرد: من نصف آن پول را گرفتم اما بعد از جلسه کميته انضباطي به وکيلم دادم و در صورت جلسه‌اي وکيل من آن پول را باز گردانده است. فکر مي‌کنم رحيمي احتمالا به دنبال سود پولش است.

هافبک پرسپوليس تاکيد کرد:‌ همان زمان در کميته انضباطي در وجه خودم چکي که مبلغش همان 50% سپاهان بود نوشتم و آن را به وکيلم دادم که او با صورت جلسه‌اي قرار بود پول را باز گرداند. اين به ضرر خودشان است. اصلا مشکلي وجود ندارد، نمي دانم چرا اين حرف ها را مي زند! فکر کنم آنها سود پولشان را مي‌خواهند و در اسلام نيز نمي‌دانند که اين مسئله ايراد دارد. آقاي رحيمي پول بازيکنانت را بده؛ با بازيکنان ساير تيم‌ها چه کاري داريد؟ در اين ماه مبارک که همه حال و هواي معنوي دارند و بر سر سفره هاي افطار مي‌نشينند چرا چنين بحث‌هايي را مطرح مي‌کنيد؟ شما با پرسپوليس مذاکره مي‌کنيد و قيد شرط مي گذاريد. دو بازيکن ما را بي خيال شويد و ما از يک بازيکن مي‌گذريم، حالا چنين حرفي را بيان مي کنيد! باشگاه پرسپوليس هم از دو بازيکن شما طلب دارد آيا تاکنون مسئولان باشگاه پرسپوليس به آنها کلاهبردار گفته‌اند؟ مطمئن باشيد به دليل اين حرف ها شکايت مي کنم. آقاي رحيمي آن ميز به کسي وفا نمي کند.

دهنوي با ابراز ناراحتي فراوان از صحبت‌هاي مطرح شده، عنوان کرد: ‌از سپاهان شکايت مي‌کنم تا معلوم شود من کلاهبردار هستم يا شما که مي‌خواهيد سود بگيريد. برخي کاري نکنند که صداهايش را در دوباره در اختيار ديگران بگذارم تا آبرويشان برود. مملکت اين طور نيست که هرکسي کار خودش را انجام دهد. هر کس براي خودش شخصيت دارد. من هم اگر بخواهم مي‌توانم مثل آنها جوّ‌ را بر هم بزنم. مي‌توانم بگويم چرا سرپرست تيمش تصميم به استعفا گرفت. اين کارها را نکنيد، چرا که اين رفتارها اصلا خوب نيست.

وي در مورد پيروزي پرسپوليس مقابل تراکتورسازي و اينکه در اين بازي عملکرد بسيار خوبي داشت، گفت: البته شرايط بدني‌ام صددرصد خوب نشده، اما روز به روز بهتر مي‌شوم. متاسفانه فشار رواني زيادي روي من وجود دارد اميدوارم با پشت سر گذاشتن اين مسائل دل هواداران را به دست بياورم.

هافبک پرسپوليس در مورد رويارويي با ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: بازي بسيار سختي در پيش داريم، درست است که آنها هفته گذشته شکست خورده‌اند اما مطمئنا از لحاظ روحي و رواني تاکنون خود را آماده اين مسابقه کرده‌اند. بايد بازي مقابل تراکتورسازي را فراموش کنيم و فقط به فکر اين ديدار باشيم، انشاءالله بتوانيم در هفته دوم نيز با دست پر ميدان را پر کنيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!