طاهري‌فرد: به آبادان آمدم تا خودم را نشان دهم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

طاهري‌فرد: به آبادان آمدم تا خودم را نشان دهم


حميد طاهري فرد بعد از 4 فصل حضور در تيم نفت تهران امسال به آبادان رفت تا باز هم براي نفتي ها توپ بزند .


حميد طاهري فرد در گفت و گو با ورزش سه عنوان کرد : فصل قبل 17 بازي براي نفت تهران به ميدان رفتم . اما از اين نيمکت نشيني راضي نبودم . به آبادان آمدم تا بازي بيشتري به من برسد و بتوانم خودم را نشان دهم و خودم را به مربيان ثابت کنم . ان شاءالله در اين فصل با هدايت آقاي قاسمپور به ليگ برتر باز مي گرديم و مي توانم از نو شروع کنم .

بازيکن جديد نفت آبادان افزود : فصل قبل بازيکناني بودند که کمتر بازي مي کردند و آمادگي کمتري نسبت به من داشتند اما آقاي گل محمدي آن ها را انتخاب کرد و من را نخواست . البته کساني بودند که به آقا يحيي خط مي دادند . به هرحال من در هر تيمي باشم تلاش مي کنم تا موفق شوم . در اين مدت هم مربيان بزرگي از جمله ناصر فريادشيران به من لطف بزرگي داشتند و هميشه مرا راهنمايي کرده اند .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!