علي‌آبادي: عباسي در دوره بدي به ورزش آمد
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

علي‌آبادي: عباسي در دوره بدي به ورزش آمد


رئيس کميته ملي المپيک گفت: عباسي در دوره بدي به ورزش آمد که از نظر مالي دچار مشکل بوديم.


به گزارش فارس، محمد علي‌آبادي رئيس کميته ملي المپيک شب گذشته در حاشيه همايش تجليل از ورزشکاران جوانمرد در جمع خبرنگاران گفت: اين همايش اقدام ارزشمند و فرهنگي است که هر سال برگزار مي‌شود. رويکرد زيبا و پسنديده‌اي است که با دعوت از ورزشکاراني که مقابل رژيم صهيونيستي بازي نکردند از آنها تقدير مي‌شود. قرار است سال آينده از ورزشکاران چند کشور هم براي حضور در اين مراسم دعوت کنند.

وي درباره آخرين وضعيت تائيد اساسنامه کميته ملي المپيک اظهار داشت: اساسنامه تائيد شده فقط دو مطلب باقي مانده است که اساسنامه فدراسيون‌ها و بازگشت رؤساي برکنار شده را شامل مي‌شود. مذاکره مي‌کنيم تا سريعا انتخابات برگزار شود. بايد اساسنامه فدراسيون‌ها به صورت جدي پيگيري شود تا مورد تائيد فدراسيون‌هاي جهاني قرار گيرد.

علي‌آبادي در پاسخ به اين سؤال که به نظر شما وزير آينده ورزش بايد چه خصوصياتي داشته باشد، عنوان کرد: بايد ببينيم مجموعه وزارت ورزش چه مسئوليت‌هايي دارد تا بر اساس آن فرد مناسب را انتخاب کنيم. ارتباط با هيئت دولت، حمايت از ورزشکاران از ويژگي‌هاي وزير ورزش است. کسي که مي‌آيد بايد با استان‌ها ارتباط داشته باشد، اهل سازماندهي کردن سيستم و مديريت عالي باشد. با مسائل حقوقي تا حدودي آشنايي داشته باشد تا بتواند سازمانش را کنترل کند. زيرساخت‌ها که يکي از مسائل اصلي است را مورد توجه قرار دهد و در نهايت بتواند فرهنگ ايراني اسلامي رادر ورزش گسترش دهد.

رئيس کميته ملي المپيک در پاسخ به اين سؤال که وظيفه وزير ورزش در قبال کميته ملي المپيک چيست، تصريح کرد: وي بايد امور را به مردم واگذار کند و به ورزش نظارت داشته باشد. وزير بايد سيستم ارزشيابي را در بخش‌هاي مختلف سازمان دهد و بتواند با همه دستگاه‌هايي که با ورزش در تعامل هستند ارتباط بگيرد. با کميته ملي المپيک هم ارتباطات نزديک و صميمانه با رعايت اختيارات کميته داشته باشد.

علي‌آبادي در پاسخ به اين سؤال که آيا عباسي چنين ارتباط صميمانه‌اي را با کميته داشته است، تصريح کرد: عباسي در دوره بدي به ورزش آمد که منابع مالي محدود بود اما به خاطر مشخصات اخلاقي خوب روابط نسبتا بدي نداشتيم و توانستيم کنار بياييم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!