از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

گزارش تمرين امروز استقلال

 

در حالي که دروازه‌بان استقلال در حال پارک کردن ماشين خود در کمپ اين باشگاه بود محل تمرين آبي‌پوشان را ترک کرد.

گزارش تمرين امروز استقلال

 

تمرين تيم فوتبال استقلال در حالي از ساعت 19 امروز (يکشنبه) در کمپ اختصاصي اين باشگاه برگزار شد که حدود 150 نفر از هواداران نظاره‌گر تمرين آبي‌پوشان بودند.

به گزارش تسنيم، پيش از آغاز تمرين برخي از بازيکنان استقلال از جمله آندرانيک تيموريان،‌ سياوش اکبرپور، محمد قاضي، آرش برهاني به همراه ستار همداني تنيس فوتبال بازي مي‌کردند که در اين تمرين تيموريان و اکبرپور با يکديگر کري جالبي داشتند.

در حالي که بازيکنان مشغول انجام تنيس فوتبال بودند اميرحسين صادقي در حال رفتن به رختکن بود که با صداي بلند گفت: همه شما يک طرف باشيد و من يک طرف باشم، بازي را مي‌برم! آرش برهاني با شنيدن اين جمله اعلام کرد که صادقي نيامده شروع به کري خواندن کرده است.

*‌ آندرانيک تيموريان يکي از سرحال‌ترين بازيکنان استقلال بود به طوري که در همه بخش‌هاي تمرين سربه‌سر بازيکنان مي‌گذاشت و با آنها کري مي‌خواند.

*‌ خسرو حيدري، هاشم بيک‌زاده، احمد جمشيديان و مهدي رحمتي غايبان تمرين استقلال بودند که غيبت آنها هر کدام داستان متفاوتي داشت. دکتر امين نوروزي، معاون پزشکي باشگاه استقلال که از حاضران در تمرين بود در خصوص وضعيت مصدومان استقلال اظهار داشت: بيک‌زاده از ناحيه عضله 4 سر خونريزي دارد که نياز به 2،3 هفته فيزيوتراپي دارد و به همين دليل نمي‌تواند در ديدار با سپاهان به ميدان برود.

وي درباره وضعيت احمد جمشيديان نيز گفت: همانطور که پيش از اين اعلام کرده بوديم وي از ناحيه کشاله ران مصدوم است که البته هفته گذشته مشکلي نداشت اما اکنون نمي‌تواند در تمرينات حاضر شود و نياز به عمل جراحي دارد. اين بازيکن نيز در بازي با سپاهان غايب خواهد بود.

معاون پزشکي استقلال با بيان اينکه ساموئل روز گذشته MRI گرفته است، تصريح کرد: ساير بازيکنان استقلال از جمله خسروحيدري و مهدي رحمتي مشکلي ندارند.

* در حالي که مهدي رحمتي با ماشين خود به کمپ آمده بود يکي از مسئولان اين مجموعه به او گفت ماشين خود را در جاي ديگر پارک کند که به يک باره دروازه‌بان استقلال کمپ را ترک کرد. ميرشاد ماجدي، سرپرست استقلال از دلايل غيبت رحمتي ابراز بي‌اطلاعي کرد.

*‌ امير قلعه‌نويي با لباس شخصي در تمرين حاضر شده بود و از سوي هواداران استقلال مورد تشويق قرار گرفت. قلعه‌نويي همچنين لحظاتي با فرهاد مجيدي صحبت کرد.

*‌ تمرين استقلال با صحبت‌هاي مجيد صالح آغاز شد و هنگامي که وي در حال صحبت بود چند بازيکن با تاخير ميان صحبت‌هاي وي حاضر شدند.

* بازيکنان پس از چند دقيقه دويدن و عبور از موانع به تمرين آقاوسط پرداختند و پس از پايان اين بخش کادر فني استقلال 30 متري يکي از دروازه‌ها چند مانع قرار دادند تا بازيکنان پس از عبور دادن توپ از اين موانع به سمت دروازه شوت بزنند. در اين بخش جواد نکونام و آندرانيک تيموريان نيز حضور داشتند و هنگامي که آندو يک گل به ثمر رساند از سوي هواداران مورد تشويق قرار گرفت.

*‌ شهرام عيوضي، يکي از خوانندگان پاپ کشور به همراه يکي از بازيگران خنده‌بازار در تمرين استقلال حضور پيدا کرده و پس از دقايقي به سمت امير قلعه‌نويي رفتند تا در کنار وي نظاره‌گر تمرين آبي‌پوشان باشند.

*‌ فرهاد مجيدي به همراه برادرش فرزاد در تمرين شرکت کرده بود.

*‌ مجتبي جباري همچنان سوژه ديدار استقلال - سپاهان در بين هواداران است و آنها معتقد بودند هواداران استقلال قطعا وي را در اين ديدار هو خواهند کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!