دلخوري لواندوفسکي از سران دورتموند
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

دلخوري لواندوفسکي از سران دورتموند


روبرت لواندوفسکي مهاجم لهستاني باشگاه دورتموند به نظر از سران باشگاه دورتموند براي آنکه اجازه ي جدايي او در اين فصل را ندادند دلخور است.


روبرات لواندوفسکي مهاجم لهستاني باشگاه بوروسيا دورتموند در جشن قهرماني در سوپر کاپ آلمان از صحبت کردن با سران باشگاه آلماني اجتناب کرد تا بدين ترتيب دلخوري خود از آنچه که در فصل نقل و انتقالات در مورد وي رخ داده است را نشان دهد.

به گزارش وبسايت رسمي کانون هواداران بايرن مونيخ در ايران؛ لواندوفسکي بارها اعلام کرد که مي خواهد دورتموند را ترک کند و به بايرن بپيوندد اما سران بوروسيا دورتموند با انتقال وي مخالفت کردند تا او براي پيوستن به تيم مونيخي يک فصل ديگر صبر کند. او بايد تا پايان قراردادش در دورتموند بازي کند چيزي که چندان به مذاق اين مهاجم لهستاني خوش نمي آيد.

روبرت لواندوفسکي در حاشيه اهداي جام و جوايز قهرماني در سوپر کاپ در گفتگويي با اسکاي اظهار داشت:" تمام اين مسائل حل و فصل شده است من از حضور در تيم احساس خوبي دارم اما مشکل با برخي افراد خاص است که اين مسئله را دشوار مي کند." بدون شک منظور از افراد خاص در صحبت هاي لوا کسي جزء واتسکه و ميشائيل سورک نيست. مديران دورتموندي که مانع از انتقال او به بايرن شدند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!