انتقاد خسروي از مصاحبه عسگري عليه قهرماني
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

انتقاد خسروي از مصاحبه عسگري عليه قهرماني


قضاوت محسن قهرماني در بازي پرسپوليس و تراکتورسازي، به حدي ضعيف بود که حتي انتقاد حسين عسکري را هم به همراه داشت. اين انتقاد عسگري، واکنش هاي بسياري را به دنبال داشت.


علي خسروي درباره مصاحبه عسکري عليه قهرماني به خبرنگار ورزش سه گفت:«در 32 سالي که در جامعه داوري حضور دارم اولين بار است که مي‌بينم يک مسول داوري عليه داور خودش مصاحبه کند! حسين عسگري، رييس دپارتمان داوري براي اولين بار عليه محسن قهرماني و کمک داور زنجاني مصاحبه کرد و دليل اين مصاحبه هم فقط اين است که او چينش داوران را مشخص نکرده است. حسين عسگري سالهاست که هميشه فقط و فقط مي‌گويد که داوري آرام آرام است و هيچ مشکلي ندارد اما يک روزه همه داوران دچار مشکل مي‌شوند. جالب است که محسن قهرماني و تورج عيوض‌محمدي سال گذشته بيشترين قضاوت‌ها را در ليگ برتر داشته‌اند. سوال اين است که اگر محسن قهرماني رفتارهاي عجيب و غريبي دارد چرا دربي و بسياري از بازي‌هاي مهم ليگ به او داده شده؟ اميدوارم که حسين عسگري به حق قانوني کميته داوران براي انتخاب داوران هر بازي احترام بگذارد و با اين مصاحبه‌ها تمرکز و روحيه داوران را به هم نريزد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!