کي‌روش: پيغام من درست منتقل نشده بود
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

کي‌روش: پيغام من درست منتقل نشده بود


سرمربي تيم ملي فوتبال ايران پس از جلسه با رئيس فدراسيون و سرپرست سازمان ليگ گفت که سوءتفاهم‌هاي به وجود آمده برطرف شد.


کارلوش کي‌روش بعد از ديدار امروز با رئيس فدراسيون فوتبال و سرپرست سازمان ليگ برتر گفت: جلسه امروز در رابطه با مصاحبه روز گذشته من بود و در مجموع جلسه بسيار خوبي داشتيم. در اين جلسه که کفاشيان و تاج نيز در آن بودند صحبت‌هاي ما در دو قسمت انجام شد. بخش اول آن صحبت درباره سوءتفاهم‌ها بود که گفت‌وگوهاي خوبي داشتيم و من براي تاج به صورت شفاف منظور خود را توضيح دادم. بحث دوم ما بررسي ليگ بود.

به نقل از تسنيم، وي افزود: مهم‌ترين پيغام من در روز گذشته اين بود که اردوي تيم ملي به دليل مشکلات مالي لغو شد. اين مشکل فقط براي تيم ملي بزرگسالان نيست بلکه همه تيم‌ها در رده‌هاي مختلف با آن درگير هستند. شکي نيست که بزرگترين مشکل فعلي ما اين است و بدون حمايت‌ کار ما سخت و دشوار مي‌شود.

سرمربي تيم ملي تصريح کرد: در جلسه امروز بسياري از مشکلات برطرف شد. روز گذشته در جلسه‌اي که اصحاب رسانه در آن حضور داشتند برخي دغدغه‌هاي خود از جمله زمان جام حذفي را مطرح کردم. معتقدم اگر بخواهيم به اهداف خود دست پيدا کنيم بايد برنامه‌ريزي و همکاري مناسبي داشته باشيم تا ليگ به شکل مناسب برگزار شود و تيم ملي نيز خوب کار کند.

کي‌روش خاطرنشان کرد: در بخش دوم صحبت‌هاي خود با تاج به اين مسئله پرداختم. شکي ندارم که بايد ليگ برتر و جام حذفي خوب و مناسبي داشته باشيم تا از درون آن مسابقات منافع تيم ملي و سازمان ليگ تامين شود.

وي ادامه داد: صحبت ما امروز بر سر اين بود که بدون برنامه‌ريزي مناسب نمي‌توانيم به اهداف خود برسيم و کسي راضي باشد.

سرمربي تيم ملي اظهار داشت: امروز تنها در يک مورد به مشکل برخورديم که آن روزهاي بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا بود چرا که تاريخ مسابقات ليگ قهرمانان آسيا در اختيار فدراسيون و سازمان ليگ نيست و مشکل ما همين است که متاسفانه اختيار اين تصميم را نداريم که بتوانيم آن را تغيير دهيم. قسمت دوم صحبت‌هاي ما اين بود که راهکار مناسبي پيدا کنيم تا از منافع تيم ملي و باشگاه‌ها حمايت شود.

کي‌روش افزود: نظرات خود را مطرح کرديم و برنامه ‌ها را به سازمان ليگ تحويل داديم. هيچ شکي ندارم که از طرف تاج و سازمان ليگ حمايت مي‌شويم و اين بار هم هر کاري از دستشان بر مي‌آيد براي ما انجام خواهند داد.

وي گفت: برنامه‌ريزي ليگ قهرمانان آسيا در اختيار کفاشيان و تاج نيست اما ما تلاش کرديم و به يک راهکار رسيديم که البته راجع به آن صحبتي نمي‌کنم اما به زودي اين راهکار را از طرف تاج اعلام خواهد شد و سعي مي‌کنيم آن را اجرايي کنيم.

سرمربي تيم ملي در پايان گفت: در جلسه خوب امروز راجع به سوءتفاهم‌ها و نظرات مطرح شده بين طرفين صحبت کرديم تا مشخص شود مشکل کار کجاست. پيغام من در رسانه‌ها به درستي انتقال داده نشده بود و به همين دليل جلسه امروز سودمند بود. اين اعتقاد را دارم که با حمايت مناسب نتيجه خوبي کسب خواهيم کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!