آلگري: ميلان بايد بهتر از اين شود
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

آلگري: ميلان بايد بهتر از اين شود


سرمربي تيم فوتبال ميلان شرايط تيمش را مثبت ارزيابي کرد و گفت: روسونري‌ها بايد بهتر از اين شوند.


با وجود پيروزي 2 بر يک روسونري‌ها در ديدار دوستانه‌ مقابل والنسيا که روز گذشته (شنبه) رقم خورد،‌ ماسيميليانو آلگري، سرمربي تيم فوتبال ميلان همچنان اعتقاد دارد شاگردانش جاي زيادي براي پيشرفت دارند.

به گزارش تسنيم، آلگري در گفت‌و‌گو با «مدياسِت» ايتاليا اظهار داشت: ديدار با والنسيا بازي سختي بود. بيشتر از اينکه به دنبال نتيجه باشم مي‌خواستم وضعيت جسماني و روحي بازيکنانم را مورد ارزيابي قرار دهم. در حال حاضر از شرايط تيم راضي هستم اما همچنان نياز داريم تا بهتر و بهتر شويم.

وي افزود: در بازي با والنسيا براي‌مان مهم بود که عملکرد مقتدرانه‌اي به خصوص در خط دفاعي داشته باشيم. برخي بازيکنان ميلان نياز به زمان بيشتري دارند تا خود را در زمين پيدا کنند ولي ما هميشه براي کسب پيروزي بازي مي‌کنيم و به طور حتم اين بردها کمک خواهد کرد تا عملکرد بازيکنان بهتر شود.

مربي 45 ساله روسونري‌ها تصريح کرد: ما در مسير درستي گام برداشته‌ايم هرچند بايد بهتر از اين شويم. خوشحالم که نايجل دي يانگ گلزني کرد چون شايسته‌اش بود.

ميلان روز چهارشنبه در ديداري دوستانه به مصاف تيم فوتبال منچسترسيتي خواهد رفت و آلگري اميدوار است در آن بازي ماريو بالوتلي با قرار گرفتن مقابل تيم پيشين‌اش اولين بازي خود در پيش فصل 14-2013 را انجام دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!