کيه‌ليني: فصل را با قهرماني آغاز مي‌کنيم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

کيه‌ليني: فصل را با قهرماني آغاز مي‌کنيم


مدافع يوونتوس بر اين باور است که تيمش مي‌تواند فصل پيش رو را با قهرماني آغاز کند.


جورجيو کيه‌ليني 28 ساله که اکنون به همراه يوونتوس در اردوي پيش فصل آمريکا حضور دارد، در ديدار نخست اين فصل خود در چارچوب سوپرجام باشگاه‌هاي ايتاليا به مصاف لاتزيو خواهد رفت.

به گزارش فارس،کيه‌ليني که با سايت رسمي باشگاه يوونتوس گفت‌وگو کرده، هدف کنوني تيمش را قهرماني در اين جام اعلام کرده است: «امکاناتي که در اينجا در اختيار ما قرار داده شده بسيار عالي هستند. در حال آماده کردن خودمان براي شروعي قدرتمند در فصل پيش رو هستيم. همه بازيکنان يک بار ديگر گرد هم آمده‌اند تا کار را از ابتدا آغاز کنيم. هدف نخست ما در اين فصل، قهرماني در سوپر جام ايتاليا است. ديدارهاي دوستانه‌اي که برگزار خواهيم کرد مي‌تواند ما را به شرايط مسابقه‌اي و خوب خودمان بازگرداند. اين موضوع به ما کمک خواهد کرد خيلي ساده‌تر مقابل لاتزيو قرار بگيريم و قهرمان شويم.»

کيه‌ليني سپس به صحبت در مورد خريدهاي اين فصل تيمش پرداخت. فرناندو يورنته، کارلوس توز و آنجلو اوگبونا در فصل نقل و انتقال‌ها به ترکيب بيانکونري اضافه شده‌اند.

«هيچ کدام از آنها براي هماهنگ شدن با تيم، کار سختي پيش رو ندارند. آنها با اشتياق زيادي به تيم ما آمده‌اند که اين موضوع براي آغاز فصل جديد بسيار کارامد است.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!