کفاشيان: اسپانسرها مي‌ترسند جلو بيايند
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

کفاشيان: اسپانسرها مي‌ترسند جلو بيايند


رئيس فدراسيون فوتبال در مورد مشکلات مالي فدراسيون گفت: همه جا بسياري از هزينه‌ها از سوي اسپانسر تأمين مي‌شود اما اسپانسرها مي‌ترسند جلو بيايند.


شبکه خبر در گزارشي طي صحبت با علي کفاشيان و مهدي تاج واکنش‌هاي اين دو نفر را در مورد صحبت‌هاي کارلوس کي‌روش دريافت کردند.

به گزارش فارس،در همين راستا علي کفاشيان در مورد اينکه چرا مشکلات مالي وجود دارد و با وجود صعود به جام جهاني اسپانسر‌ها جلو نيامدند گفت: متاسفانه اين موضوع وجود دارد. در تمام دنيا دولت‌ها از لحاظ مالي کمک کمي به فدراسيون مي‌کنند و عمده هزينه تيم‌ها از طريق دريافت اسپانسر تامين مي‌شود اما با وجود صعود به جام جهاني و اينکه در جهان نامدار شديم اسپانسر‌ها مي‌ترسند جلو بيايند و حمايت نمي‌کنند.

در ادامه مهدي تاج در مورد صحبت‌هاي کي‌روش مبني بر اينکه ليگ بدون حضور ملي‌پوشان دنبال شود خاطرنشان کرد: کي‌روش درخواست‌هايي داشته که عملياتي نيست و همچنين اين درخواست‌ها به نفع باشگاه‌ها هم نيست. هيچ باشگاهي نمي‌تواند بدون ملي‌پوشانش به کار خود ادامه دهد.

در اين ارتباط علي کفاشيان اظهار داشت: کي‌روش نظرش اين است که تيم ملي بازيکنان ملي‌پوش را در اختيار بگيرد و ليگ بدون حضور اين نفرات به کارش ادامه دهد. او اعتقاد دارد که در کشورهاي ديگر بازيکنان زمان بيشتري در اختيار تيم‌هايشان هستند و براي منافع تيم ملي چنين درخواستي را دارند.

در بخش ديگر اين برنامه مهدي تاج اظهار داشت: مگر مي‌شود مدير باشگاه باشم و به من بگويند بدون بازيکن به کارم ادامه دهم. ما تنها تيمي نيستيم که در جام جهاني شرکت مي‌کنيم بايد تصميم درستي گرفت. جام حذفي را هم حتي نمي‌توانيم بدون حضور ملي‌پوشان برگزار کنيم.

کفاشيان در مورد صحبت‌هاي عزيزي خادم مبني بر اينکه هيچ موضوعي با کميته تيم‌هاي ملي هماهنگ نشده است گفت: در اساسنامه فدراسيون چيزي به نام کميته ملي نداريم. عزيزي خادم تنها عضو هيئت رئيسه است. او پيشنهاد داده کميته تيم‌هاي ملي تشکيل شود و قرار است در مجمع آينده اين موضوع را بررسي کنيم. در حال حاضر چنين کميته‌اي وجود ندارد.

وي در مورد اينکه او گفته رئيس سازمان فوتبال است عنوان کرد: او اين پيشنهاد را براي خودش ارائه کرد اما موافقت نشده است.

علي کفاشيان در مورد اينکه در ليست اعلامي به رياست جمهوري نام افراد زيادي براي دريافت پاداش حواله ماشين ديده مي‌شد خاطرنشان کرد: آنها از ما اسامي خواستند و ما نام‌ها را داديم اما خود اعضاي رياست جمهوري تصميم مي‌گيرد به چه کساني حواله بدهد. 48 اسم داديم که فقط نام بازيکنان و البته کارلوس کي‌روش و سرپرست تيم ملي تائيد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!