پاسخ تندعابديني به اظهارات سرمربي تيم ملي.
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

پاسخ تندعابديني به اظهارات سرمربي تيم ملي

 

عضو هيئت رئيسه سازمان ليگ در واکنش به اظهارات سرمربي تيم ملي در مورد برنامه ليگ گفت: آقاي کي‌روش آيا دستيار شما که نزديک‌ترين فرد در کادر فني به شما است با راننده سازمان ليگ جلسه گذاشته و برنامه را امضاء کرده است؟

امير عابديني در مورد اظهارات کارلوس کي‌روش عليه سازمان ليگ اظهار داشت: اين خود ما هستيم که مقصريم. افرادي که در استخدام و خدمت ما هستند مي خواهند براي ما تعيين و تکليف کنند. کي‌روش اجير ما است اجير يعني آنکه کسي که اجرت مي‌گيرد تا وظيفه‌اي را انجام دهد و کي‌روش بايد وظيفه‌اش را انجام بدهد اما ارباب وارد کشورمان نکرديم.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: کي‌روش ما را جهان پنجمي تلقي کرده و نه حتي جهان دوم و سومي. اين در حالي است که ما در رشد و پيشرفت هستيم و اگر تحريم‌هاي غيرمنصفانه عليه ايران نبود اکنون خيلي از کشورهاي مثلا مدعي را در بخش‌هاي اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و ورزشي به زانو در مي‌آورديم. با اين حال در همين شرايط تحريم هم واليبال ما رشد و پيشرفت کرده و در جهان واليباليست‌هاي ما درخشيدند.

آقاي کي‌روش از ولاسکو اين کارها را ياد بگيرد. کي‌روش بايد به فرهنگ و مردم ايران احترام بگذارد. او متفکرترين عضو کادر فني‌اش را که دستيار خودش يعني اميد نمازي را به سازمان ليگ فرستاده و او هم برنامه سازمان ليگ را امضا کرده است. اگر کي‌روش دستيارش را نزد راننده سازمان ليگ فرستاده تا با او جلسه بگذارد اين ديگر شأن و منزلت خود کي‌روش است.

عابديني تصريح کرد: برنامه سازمان ليگ قطعي است و ما برنامه خودمان را اجرايي مي‌کنيم البته اين برنامه مي‌تواند که تغييراتي داشته باشد. مي‌خواهيم با منطق و تعامل کار کنيم و مي‌خواهيم ليگ جام حذفي و برنامه‌هاي تيم ملي را هم زمان پيش ببريم. مگر مي‌توان بازيکنان تيم ملي را از باشگاهش جدا کرد.

آقاي کي‌روش مي‌خواهيد براي ما نوآوري کنيد؟ اين براي ما تعجب‌آور است زيرا تمام کشورهايي که به جام‌جهاني صعود کرده‌اند ليگ خود را برگزار مي‌کنند و تا شهريور درگير مسابقاتشان هستند.

وي افزود: آقاي کي‌روش ما اگر به جام‌جهاني نمي‌رفتيم بايد تعجب مي‌کرديم. با اين تيم‌هايي که ما هم گروه بوديم رفتن به جام جهاني شق‌القمر نيست اما اگر با شما به جام جهاني صعود نمي‌کرديم آن موقع مي‌فهميديم که در استخدام شما چقدر اشتباه کرده بوديم. ما با همت بالاي بازيکنان توانمندمان به جام جهاني رسيديم و حالا مانده‌ام که شما چرا به سيستم ورزش کشور بي‌احترامي مي‌کنيد.

شما بايد برنامه‌هايتان را با برنامه‌هاي ليگ تطبيق بدهيد نه اينکه ما خودمان را با شما تطبيق بدهيم.

عضو هيئت رئيسه سازمان ليگ افزود: کي‌روش مي‌تواند برنامه بدهد و يک يا دو روز در هفته تيم ملي را در اختيار داشته باشد. نه اينکه ما بازيکنان ملي پوش خود را به پستو ببريم تا آسيب نبينند. چه کسي تضمين مي‌دهد که از ليگ برتر امسال بازيکني به تيم ملي دعوت نشود، اگر شما 10 الي 15 بازيکن جديد به تيم ملي دعوت کرديد چه اتفاقي مي‌افتد؟ تيم ملي بايد از بدنه ملي فوتبال ايران انتخاب شود. من واقعا تعجب مي‌کنم که آقاي کي‌روش چنين حرف‌هايي را زد؟

وي با اشاره به برنامه‌ريزي ليگ توسط علي کاظمي دبير سازمان ليگ عنوان کرد: علي کاظمي يک طراح با تجربه برنامه‌نويسي در فوتبال ايران است. همه فوتبال ايران به او احترام مي‌گذارند. نبايد چنين مرد بزرگي را بي‌مورد و بي‌جهت زير سؤال برد.

عابديني در مورد اينکه کي‌روش حتي تيم قهرمانان آسيا را به سخره گرفته و آن را به ميکي‌موز تشبيه کرده است گفت: اينها زنجيره فوتبال آسيا هستند. ليگ قهرمانان آسيا هم بخشي از فوتبال آسيا است و ما در آسيا جام جهاني را هم برگزار کرده‌ايم و در آن جام جهاني تيم‌هاي آسيايي درخشيده‌اند.

آقاي کي‌روش در جام جهاني 2006 نيز ما با پرتغال چرا که شما مدعي آن هستيد بازي کرديم و دو بر صفر باختيم. يعني 14 سال پيش فوتبال ما فقط دو گل از پرتغال عقب بوده است.

وي در مورد اينکه ظاهرا کي‌روش گفته است باشگاه استقلال با تعويق افتادن ليگ برتر شد گفت: چنين چيزي اصلا صحت ندارد. من باعث شدم ليگ برتر به تعويق بيفتد.

در جلسه‌اي که با تاج کفاشيان داشتيم گفتم که کي‌روش درخواست کرده بازيکنان ملي پوش استراحت کنند، پس بهتر است اين درخواست منطقي او اجرا شود. ما با هم گشتيم يک يوم‌الله مثل تولد امام حسن مجتبي را در آن پيدا کرديم تا ليگ را برگزار کنيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!