دايي: حرف‌هاي کي‌روش ربطي به من ندارد
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

دايي: حرف‌هاي کي‌روش ربطي به من ندارد


مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: درباره قرارداد من بگذاريد بنويسند که 100 ميليارد تومان مي‌گيرم، شنونده بايد عاقل باشد.


محمد دايي در خصوص شرايط پرسپوليس اظهار داشت: خوشبختانه با برد مقابل تراکتورسازي استارت خوبي را براي شروع ليگ برتر زديم و تا حدي بچه‌ها از لحاظ روحي و رواني براي آينده آماده شدند.

به گزارش فارس،وي افزود: ما بازي خيلي سختي را مقابل تيم ريشه‌دار و خوب ذوب‌آهن داريم اما هرگز نبايد روند موفقيت خود را پايان دهيم. به همين دليل قطعا با برنامه و تفکرات علي دايي به 3 امتياز اين بازي فکر مي‌کنيم که انشاءالله با کمک خدا از همين روزهاي اول با قدرت در بالاي جدول بمانيم.

وي در خصوص مبلغ قراردادش که اعلام شده يک ميليارد با پرسپوليسي‌ها است، نيز گفت: بگذاريد بنويسند قرارداد من 100 ميليارد تومان است. شنونده بايد عاقل باشد. من به اين مسائل توجه‌اي ندارم.

وي درباره اظهارات کارلوس کي‌روش نيز درباره ليگ برتر ايران عنوان کرد: اين موضوع به من مرتبط نمي‌شود و نمي‌خواهم در آن دخالت کنم. فکر و ذکرم کمک به پرسپوليس است و دوست ندارم درباره مسائل ديگر ورود داشته باشم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!