از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

واکنش جلالي به اظهارات کي‌روش در موردليگ


سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: اين را مي‌دانيم که برخي باشگاه‌ها در تصميم‌گيري ها فوتبال ايران تاثيرگذار هستند.


مجيد جلالي در مورد ديدار هفته آينده تيمش مقابل گسترش فولاد تبريز گفت: شرايط جدول به گونه‌اي است که در هفته‌هاي اول بازي‌هاي بسيار سختي داريم. پس از ديدار هفته اول متوجه شديم که اشکالاتي در کار ما وجود دارد که در قالب جلسات تئوري تلاش مي‌کنيم اين موضوعات را برطرف کنيم و از لحاظ روحي و رواني تيم را بازسازي کرديم. انشاءالله بتوانيم از هفته دوم نتايج بهتري بگيريم و براي کسب موفقيت تلاش بيشتري کنيم.

به گزارش فارس،وي در مورد ميزان شناختش از گسترش فولاد تبريز گفت: گسترش فولاد تيم جوان و دوند‌ه‌اي است که در رويارويي با اين تيم‌ها بايد بسيار با برنامه و دقيق عمل کنيم.

جلالي در مورد مصدوميت علي کريمي خاطرنشان کرد: کريمي مصدوميت کوچکي دارد که روز گذشته استراحت کرد و کارش را زير نظر پزشکان انجام داد. امروز پس از معاينه توسط پزشکان وضعيت او مشخص مي‌شود و مشکلش چندان حاد نيست.

وي در مورد اينکه بعد از بازي با پرسپوليس اعلام کرد دو سه روز ديگر در مورد وضعيت کريم انصاري‌فرد صحبت‌هايي را مطرح خواهد کرد، اظهار داشت: همان زمان گفتم چيزهايي در ذهنم وجود دارد که بايد نسبت به آنها مطمئن شوم و سپس صحبت‌هايم را بيان کنم. اکنون با توجه به اينکه وضعيت کريم انصاري‌فرد مشخص نيست نمي‌توانم صحبتي انجام دهم.

جلالي در مورد انتقادهاي کارلوس کي‌روش و صحبت‌هاي روز گذشته او در کنفرانس مطبوعاتي اظهار داشت: اينکه کي‌روش از برنامه خود دفاع مي‌کند و با پشتکار، تلاش و سماجت مي‌خواهد آن را عملي کند، خوب است. فوتبال ايران را مي‌شناسيم، اگر انتظار داريم او به عنوان يک مربي بزرگ تاثيرگذار باشد با برگزاري دو سه اردوي 7 روزه يا 10 روزه به وقوع پيوستن اين مسئله غيرممکن است. هم ما و هم او مي‌دانيم که کي‌روش اعتقادي به ليگ ايران و اينکه اگر ليگ برتر در جريان باشد بتواند کمکي به فوتبال ما بکند، ندارد. چرا که اين موضوع را خودش بارها اعلام کرده و ديديم براي انتخاب بازيکنانش به جاهاي ديگر سر مي‌زند.

سرمربي تراکتورسازي افزود: او مي‌خواهد برنامه‌اش حتما عملي شود و ساير موضوعات مثل جام حذفي، ليگ قهرمانان آسيا و ليگ برتر را آنقدر با ارزش نمي‌بيند. صحبت‌هاي او چنين نشانه‌اي مي‌دهد. بهترين کار اين است که در يک فضايي به دور از رسانه تعدادي از مسئولين حتي با حضور نماينده برخي باشگاه‌ها بنشيند و براي ريختن برنامه بهتر هم‌انديشي کنند.

جلالي تاکيد کرد: واقعيت فوتبال ما اين است که برخي باشگاه‌ها هستند که در تصميم‌گيري‌ها تاثيرگذارتر از تيم ملي هستند و در اين ساختار نمي‌توان نقش آنها را ناديده گرفت. اينکه کي‌روش مي‌گويد براي داشتن تيمي بهتر از تيم فعلي نياز به زمان بيشتر دارد، من هم چنين اعتقادي دارم اما اين موضوع نبايد سبب شود تا ساير بخش‌ها به تمسخر گرفته شوند.

وي در مورد اينکه آيا آنها راضي هستند در ليگ قهرمانان آسيا و جام حذفي با وجود هزينه‌اي که انجام دادند بدون بازيکنان ملي‌پوش به ميدان بروند، گفت: اين انتظار بسيار سنگيني است که از طرف مقابل داشته باشي. به عنوان مربي تنها اگر به کار خودم فکر کنم خوب نيست؛ چه مربي باشگاهي باشد و چه مربي تيم ملي بايد تمامي جوانب را بسنجيم تا سهم و سودي که مي‌رسد از آن کل فوتبال لذت ببريم.

جلالي در مورد اينکه کي روش به عدم بازي استقلال در چهار هفته و همچنين نزديکي مسابقات چهار هفته ليگ با ليگ قهرمانان آسيا به شدت انتقاد کرده است، خاطرنشان کرد: اگر بتوانيم باشگاه‌هايمان که بهتر بگوئيم چند باشگاه بزرگ که معمولا معترض هستند را متقاعد کنيم که در هر 4 روز ديدار انجام دهيم، خيلي از مشکلاتي که داريم حل خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!