انتقاد درودگر از کي‌روش و دوستي‌مهر
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

انتقاد درودگر از کي‌روش و دوستي‌مهر


مديرعامل ملوان ضمن انتقاد شديد از علي دوستي درباره داربي گيلان مي‌گويد پيروزي در اين ديدار انگيزه مضاعفي به تيم برنده در ادامه ليگ مي‌دهد.


درباره داربي گيلان گفت: اين ديدار جذابترين بازي در استان گيلان محسوب مي‌شود و دو تيم بسيار علاقمند هستند که در اين ديدار پيروز شوند. در گيلان مردم فوتبال را مي‌فهمند و ما هم حساسيت اين ديدار را مي‌دانيم. مي‌خواهيم با تمام وجود به ميدان برويم و پيروزي در اين ديدار، انگيزه مضاعفي به هر دو تيم براي ادامه کار مي‌دهد.

به گزارش ايسنا،او در ادامه و در پاسخ به اين سوال که ملوان به تيمي که او انتظار داشت تبديل شده يا خير؟ بيان کرد: به خاطر تغييراتي که داشته، هنوز با فرم ايده‌آل فاصله داريم. من اول فصل هم گفتم که از منتقدان مي‌خواهم تا هفته هشتم صبر کنند. اين به معناي شکست در شش بازي نيست، بلکه در فرم بازي ملوان است. مردم انزلي تفاوت برد و شانسي را از تيمي که واقعا فوتبال بازي مي‌کند را مي‌دانند. به هر حال من به بازيکنان و کادر فني تيم ايمان دارم و مطمئنم در ادامه اين تيم بازي‌هاي بسيار خوبي را به نمايش مي‌گذاريم.

مديرعامل ملوان در ادامه با اشاره به مشکلات مالي تيمش، افزود: بعضي از بازيکنان اصلي ملوان، دير به ما اضافه شدند. مثل سالارزاده که يک هفته‌ قبل از آغاز ليگ به ما پيوست. همان طور که گفتم همه اين مسائل حل خواهد شد و ما تلاش خواهيم کرد تا مردم انزلي را خوشحال کنيم. مردم انزلي لايق محبت و موفقيت هستند. خود من شخصا خدمت آقاي احمدي نژاد رفتم و ايشان قول مساعد داد تا مشکلات ملوان حل شود. من از ايشان مي‌خواهم که در روزهاي پاياني کارش، يک خاطره خوب براي مردم انزلي بر جاي بگذارند. با اين کار سلامتي جوانان فراهم و نشاط اجتماعي ايجاد مي‌شود و ناهنجاري‌هاي اجتماعي شهر پايين مي‌آيد. مي‌دانم ايشان کارهاي زيادي دارند، اما وضعيت و مشکلات مالي ملوان، خواست مردم استان گيلان است.

او در پاسخ به اين پرسش که نظرش راجع به اظهارات کارلوس کي‌روش چيست؟ گفت: آقاي تاج در مصاحبه‌اي خواسته‌اند که ما در اين رابطه صحبتي نکنيم و ما هم به همين دليل ترجيح مي‌دهيم صحبتي انجام ندهيم. اما به نظر من هيچ گاه يک مربي نبايد خودش را بالاتر از ديگران بداند. نمونه اخير آن را درباره آقاي صادق محرمي و عزت اللهي مي‌بينيم. من با آقاي علي دوستي صحبت کرده‌ام که اين دو بازيکن را براي ديدار ما با صبا در اختيار، ملوان قرار دهد. ايشان ابتدا قبول کرد، اما به پدر محرمي زنگ زد و گفت اگر صادق محرمي در ملوان بازي نکند او را از تيم ملي خط مي زند. پدر محرمي به من زنگ زده و مي‌گويد فرزندش استرس گرفته و به همين دليل مجددا با علي دوستي تماس گرفتم. به او گفتم آنها را به تيم باز مي‌گردانم، ولي علي دوستي گفت جا نداريم و خلاصه اين که به دليل غيبت محرمي برابر صباي قم، آقاي دوستي او را از تيم ملي خط زده است.

درودگر در ادامه افزود: من مي‌خواهم بدانم که کار من فرضا غلط باشد، بازيکن چه گناهي دارد؟ آقاي علي دوستي من شما را دوست دارم و آرزومند موفقيت شما در تيم‌هاي پايه هستم ، اما اين چه کاري بود که کرديد؟ اين نمي‌شود که باشگاه‌ها بازيکن پرورش دهند و سرمربي تيم برخورد شخصي با آنها کند. ما بايد از خودمان خاطره خوب بگذاريم نه اين که زحمات همه را با سلايق شخصي از بين ببريم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!