ونگر حرف آخر را درباره سوارس زد
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

ونگر حرف آخر را درباره سوارس زد


سرمربي آرسنال جذب مهاجم اروگوئه‌اي ليورپول را بعيد دانست.


آرسنال از تيم‌هايي است که به جذب لوئيس سوارس، مهاجم ليورپول علاقه دارد، اما رقم پيشنهادي 50 ميليون پوندي ليورپول اين انتقال را تا حدودي غيرممکن کرده. اين چيزي است که خود ونگر هم به آن اعتراف کرد.

به گزارش ايسنا،سرمربي آرسنال به هنگام حضور در ژاپن در نشستي خبري حاضر شد و گفت: ما در انديشه جذب بازيکني جديد نيستيم، بنابراين ديگر نيازي به سخن گفتن درباره سوارس نيست. چيزي براي گفتن درباره سوارس ندارم. مدت‌هاست که از انگليس خارج شده‌ايم و ديگر سخت است در اين زمينه صحبت کنيم.

او افزود: آرسنال تيم خوبي دارد. حتي با وجود جذب نکردن ستاره‌اي بزرگ از شانس‌هاي قهرماني در ليگ برتر انگليس هستيم. با توجه به شرايط کنوني جذب سوارس بعيد به نظر مي‌رسد. آرسنال به دنبال اسم بزرگي نيست، بلکه تنها بازيکن خوب را مي‌خواهد، بازيکني که کيفيت لازم را داشته باشد و با فلسفه باشگاه کنار آيد. در اينجا بايد به شما بگويم که در آستانه جذب هيچ بازيکني نيستيم. طبيعتا ما هم دوست داريم بازيکنان کلاس بالا را جذب کنيم. براي جذب ستاره‌ها تلاش خواهيم کرد. با اين حال بايد به بازيکنان کنوني خود اعتماد و براي پيشرفت سطح آنها تلاش کنيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!