هاينکس: از شکست بايرن خوشحال نشدم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

هاينکس: از شکست بايرن خوشحال نشدم


يوپ هاينکس پس از شکست بايرن‌مونيخ برابر دورتموند مي‌گويد از اين شکست خوشحال نشده است و اميدوار است پپ گوارديولا بتواند شرايط خوبي در بايرن‌مونيخ ايجاد کند.


بايرن‌مونيخ در فينال سوپرکاپ آلمان برابر بوروسيادورتموند با نتيجه‌ي پرگل چهار بر دو شکست خورد تا اولين حضور رسمي پپ گوارديولا روي نيمکت بايرن‌مونيخ با شکست همراه باشد.

به گزارش ايسنا،يوپ هاينکس سرمربي سابق بايرن در گفت‌وگو با شبکه ZDF درباره شکست بايرن‌مونيخ برابر دورتموند گفت: قطعا از باخت بايرن به دورتموند خوشحال نشدم. بازيکنان بايرن هم‌چنان به من نزديک هستند. آنها شاگردان من بوده‌اند و من اميدوار هستم آنها در بايرن موفق شوند.

هاينکس ادامه داد: هيچ موقع در دوران بازي‌ام تيمي به خوبي بايرن مونيخ نداشتم. بايرن مونيخ برابر دورتموند خيلي هم بد بازي نکرد.

او درباره پپ گوارديولا هم گفت: پپ آدم شيک‌پوش و خوبي است و تيمي بسيار خوب دارد. او ديگر در بايرن چه چيزي کم دارد؟

سرمربي سابق بايرن مونيخ در پايان درباره ترک اين باشگاه گفت: از ترک بايرن مونيخ اصلا پشيمان نيستم. بالاخره يک زمان بايد از فوتبال خداحافظي مي‌کردم. آن زمان فرا رسيده بود و من تصميم به کناره‌گيري کردم و فکر مي‌کنم تصميم خوبي گرفتم. اکنون بوندسليگا را به راحتي و آسايش در خانه و پاي تلويزيون دنبال مي‌کنم که به نظرم خيلي بهتر است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!