بياني: ‌بايد حرمت جباري حفظ شود
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

بياني: ‌بايد حرمت جباري حفظ شود


آناليزور استقلال گفت: بايد احترام هافبک سابق استقلال را نگه داشت زيرا او زحمت زيادي براي اين تيم کشيده است.


شاهرخ بياني در خصوص صحبت‌هاي کارلوس کي‌روش، عنوان کرد:‌ متاسفانه صحبت‌هايي شده که نمي‌دانم علت آن چيست! فوتبال ما اينقدر بدبخت شده که بايد يک فرد به اين راحتي در باره آن صحبت کند. او فکر مي‌کند که ما براي اولين بار راهي جام جهاني شديم.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: تيمي که در جام حذفي قهرمان شود به مسابقات آسيايي مي‌رود. همه تيم‌ها سرمايه‌گذاري مي‌کنند تا قهرمان شوند. هواداران از ما انتظار دارند. نمي‌دانم چرا به مسابقات ليگ قهرمانان آسيا توهين مي‌کنند؟ براي ما که در قاره آسيا زندگي مي‌کنيم اين مسابقات معتبر و افتخار است. همانطور که جام جهاني براي تيم‌هاي مختلف داراي اعتبار است.

آناليزور استقلال با اشاره به اينکه سرمربي تيم ملي نسبت به کادر پزشکي هم دخالت مي‌کند، خاطرنشان کرد:‌ما بهترين دکترها را در تيم خود داريم. نوروزي بهترين دکترها در آسيا و اروپاست. آن وقت سرمربي تيم ملي خيلي راحت به اين مسائل پزشکي ايراد مي‌گيرد.

وي يادآور شد: او دنبال بهانه‌گيري است و نمي‌خواهد کار کند. اين لحن يک مربي سطح بالا نيست. در تمام دنيا بازيکن در باشگاه‌ها ساخته مي‌شود و به تيم ملي مي‌آيد. مربي تيم ملي بايد بازيکنان را انتخاب کند و وقت هماهنگي با آنها را ندارد. اينکه تيم ملي در مسابقات اخير توانست نتيجه بگيرد به اين دليل است که طرز تفکر جديد در تيم ملي حکمفرما شد. کي روش براي صعود تيم ملي به جام جهاني از بازيکنان کليدي استقلال استفاده کرد. اين هم به آن دليل بود که منصوريان به او کمک کرد. خودش هم باورش نمي‌شد که تيم ملي ببرد.

بياني در مورد شرايط استقلال تصريح کرد: نفراتي که قلعه‌نويي مدنظرش بوده را فتح‌الله‌زاده جذب کرده و تيم خوبي داريم اما تا زماني که تاکتيک‌هاي اميرخان بخواهد پياده شود، نياز به زمان داريم. آندو به استقلال پيوست و نکونام هم به تيم برگشت تا شرايط خوبي داشته باشيم. بازيکنان جديد هم که جذب کرديم شرايط خوبي دارند.

وي در مورد حواشي که پس از ديدار مقابل گسترش فولاد به وجود آمده، گفت:‌ متاسفانه سرمربي حريف بازي‌ها را با ليگ يک اشتباه گرفته است. او بايد در صحبت‌هاي خود تجديدنظر کند استقلال آنقدر بزرگ است که احتياج ندارد با هيچ بازيکني صحبت کند. من نمي‌دانم چرا در تبريز به سرمربي تيم ما توهين شده، آيا او که تيم را آسيايي کرده بايد اينگونه با او برخورد کرد. حداقل مي‌توان توهين نکرد. بايد جلوي اين مسائل گرفته شود.

آناليزور استقلال در مورد ديدار هفته آينده سپاهان در رويارويي مجتبي جباري با آبي‌پوشان يادآور شد: جباري بازيکن استقلال بوده و براي اين تيم زحمت کشيده است، بايد به او احترام بگذاريم. حالا طرفداري ممکن است کسي را دوست داشته باشد يا نه اما نبايد توهين صورت بگيرد. به هرحال شرايط طوري شده که او در استقلال حضور ندارد. نبايد يادمان برود که او چه کمک‌هايي به استقلال کرده است. روزي که پدرش فوت کرده بود، از اين موضوع اطلاع نداشت و براي استقلال بازي کرد و يک گل و يک پاس گل داد. به هرحال علي حمودي هم از استقلال جدا شده اما نبايد هيچ توهيني صورت بگيرد. بايد تماشاگران استقلال نشان بدهند که بهترين هواداران در کشور هستند.

وي در مورد بازي عنوان کرد: بازي سختي داريم به هرحال تيم‌هاي مدعي چون استقلال، پرسپوليس، سپاهان و تراکتورسازي زماني که رو در روي يکديگر بازي مي‌کنند، فينال به حساب مي‌آيد. رويارويي اين تيم‌ها هميشه حساس بوده مخصوصا که هنوز در ابتداي فصل هستيم و تاکتيک‌هاي سرمربي اجرا نشده. اميدوارم با رسيدن آندو و جواد مشکلي نداشته باشيم. همچنين شرايط بيک‌زاده و جمشيديان هم مهيا شود تا آنها در اين بازي حاضر شوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!