لواندوفسکي: به اجبار در دورتموند ماندم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

لواندوفسکي: به اجبار در دورتموند ماندم


مهاجم لهستاني دورتموند با ناراحتي از ماندن در دورتموند، گفت: مسئولان اين تيم نگذاشتند تا من به تيم جديدي بروم و مرا مجبور کردند که در دورتموند بمانم.


روبرت لواندوفسکي پس از اتمام فصل درخشان با بوروسيادورتموند پيشنهادهاي زيادي از تيم‌هاي اروپايي براي رفتن از زيگنال ايدونا داشت، اما در نهايت اين مهاجم لهستاني تصميم گرفت تا به حضورش در بوروسيادورتموند ادامه دهد.

روبرت لواندوفسکي 24 ساله در گفت و گو با روزنامه‌ "بيلد" آلمان درباره ماندنش در دورتموند ، گفت: در اواخر فصل گذشته همه کار براي دورتموند انجام دادم و توانستم بازي خوبي براي تيمم به نمايش بگذارم. آن موقع مي دانستم که روزهاي آخرم را در دورتموند در حال سپري کردن هستم. حتي آن زمان باشگاه نيز براي رفتن من چراغ سبز نشان داد. اکنون به يک باره همه چيز عوض شد. متاسفانه من مجبور شدم که در دورتموند بمانم. از رفتار دورتموندي‌ها شگفت زده شدم. چاره‌اي جز ماندن در دورتموند نداشتم. بايد قبول مي‌کردم که در دورتموند بمانم.

مهاجم لهستاني فصل گذشته يکي از عوامل اصلي رساندن دورتموند به فينال ليگ قهرمانان اروپا بود. اين مهاجم طي 136 بازي براي بوروسيادورتموند 75 گل را به ثمر رسانده است.

اين مهاجم لهستاني فصل گذشته از بايرن مونيخ پيشنهاد داشت و خود اين بازيکن نيز تمايل زيادي به حضور در تيم قهرمان ليگ اروپا داشت، اما مسئولان دورتموند که خاطره تلخي از فروش «ماريو گوتسه» به بايرن مونيخ داشتند اين بار مانع انتقال مهاجم لهستاني خود به اين تيم شدند تا انتقاد مهاجم لهستاني تيم‌شان را برانگيزند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!