ذوالفقارنسب:‌ تيم ملي بايد حمايت شود
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

ذوالفقارنسب:‌ تيم ملي بايد حمايت شود


مربي سابق تيم ملي مي‌گويد از دولت منتخب براي تصدي پست وزارت ورزش و جوانان پيشنهاد دريافت کرده است.


با نزديک شدن به پايان دولت گمانه زني‌هايي پيرامون وزير ورزش و جوانان دولت آينده انجام شده و يکي از افرادي که نامش در بين گزينه‌ها مطرح شده، دکتر بيژن ذوالفقارنسب است.

دکتر ذوالفقارنسب در اين رابطه گفت: با من صحبت شده است، اما برنامه‌اي نخواستند. در حال حاضر با نزديک به پانزده نفر براي تصدي اين پست صحبت کرده‌اند.

به گزارش ايسنا، وي همچنين درباره مشکل مالي فدراسيون فوتبال که اين روزها با آن دست و پنجه نرم مي‌کند، اظهار کرد: بسياري از فدراسيون‌ها در حال حاضر مشکل مالي دارند و مسافرت‌ و اردوهاي خودشان را به همين دليل لغو مي‌کنند. ما حتي مي‌بينيم که بعضي تيم‌ها با حداقل امکانات به مسابقات اعزام مي‌شوند، اين در حالي است که فدراسيون مربوطه بايد به موقع کمبود بودجه را به وزارت ورزش و جوانان اطلاع دهد تا وزارتخانه از طريق منابع مختلف، بودجه مورد نياز را تامين کند.

اين کارشناس فوتبال در ادامه با اشاره به اهميت ميزباني جام ملت‌هاي آسيا 2019، خاطرنشان کرد: برگزاري مسابقاتي در حد جام ملت‌هاي آسيا به هماهنگي چند وزارتخانه نياز دارد. هماهنگ کردن اين وزارتخانه‌ها نيز بر عهده وزارت ورزش و جوانان است اما در اين ميان نبايد نقش دولت را در گرفتن ميزباني يک تورنمنت بين‌المللي ناديده گرفت. سياستگذاري اين نوع حرکت‌ها از طريق دولت انجام مي‌شود و دولت هم بايد از آن حمايت کند. به هر حال حمايت دولت از فدراسيون فوتبال چند روزي است که در رسانه‌ها مطرح شده، خبرهايي هم درباره نامه نگاري‌ها براي انجام اين کارها به گوش مي‌رسد.

ذوالفقارنسب همچنين با بيان اين که فوتبال ايران در شرايط حساس قرار گرفته است، به ايسنا گفت: دولت گذشته در گرفتن ميزباني نقش عمده‌اي داشت،‌ اما به اعتقاد بنده بايد جدي‌تر دستور مي‌داد تا کارها سريع پيگيري شود. الان هم در مرحله گذار قرار داديم و دولت آينده هم هنوز فراغت حاصل نکرده که خودش بخواهد کارها را دنبال کند.

کارشناس فوتبال همچنين درباره لغو اردوي تدارکاتي تيم ملي فوتبال در پرتغال اظهار کرد: چيزي که مهم است صعود تيم ملي به جام جهاني است. ما نزديک به 12 ماه فرصت داريم تا خود را براي حضوري قدرتمند آماده کنيم. يکي از راه‌هاي آماده‌سازي همين بازي‌هاي تدارکاتي، اردوهاي مناسب و برقراري منظم ليگ است.

وي ادامه داد: بدون شک فدراسيون در راه آماده‌سازي تيم ملي به منابع مالي کافي نياز دارد و توجه وزارت ورزش و دولت اهميت زيادي دارد تا تيم ملي بدون دغدغه وارد جام جهاني شود. طبيعتا بايد برنامه‌اي طراحي و اجرا شود و اعتقاد من بر اين است که همه بايد در اجراي برنامه‌هاي تيم ملي کمک کنند.

ذوالفقارنسب درباره سفر چند روزه کي‌روش به برزيل براي انتخاب يک کمپ مناسب در زمان حضور تيم ملي در برزيل به ايسنا گفت: اين مسائل نياز به بحث کارشناسي دارد. هنوز مشخص نيست ايران در چه شهرهايي بازي دارد و کمپي که در نظر گرفته شده مناسب است يا خير.

وي با اشاره به لزوم تدارک بازي‌هاي دوستانه مناسب براي تيم ملي اظهار کرد: فيفا‌دي‌ها يکي، دو ماه آينده از قبل مشخص شده، اما فدراسيون بايد به هر قيمتي شده فيفا‌ دي‌هاي آينده را از دست ندهد و بازي‌هاي مناسبي هماهنگ کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!