تاج: ادبيات کي‌روش بسيار بد بود
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

به مديران باشگاه‌ها گفتم سکوت کنيد من جواب مي‌دهم

تاج: ادبيات کي‌روش بسيار بد بود


رئيس سازمان ليگ با انتقاد از اظهارات سرمربي تيم ملي فوتبال ايران، ادبيات کي‌روش را بسيار بد دانست.


مهدي تاج در گفت و گو با راديو ورزش در مورد اظهارات کي‌روش عليه سازمان ليگ و برنامه مسابقات ليگ برتر و جام حذفي، گفت: بعد از ديدار با قطر کي روش به سازمان ليگ آمد و به دليل برنامه ريزي خوب سازمان ليگ از ما مقابل دوربين هاي تلويزيوني تشکر کرد. اينکه ما به برنامه اي که طرح کرده بوديم پايبند بوديم و توانستيم ليگ را 20 ارديبهشت تمام کنيم و بازيکنان را به موقع در اختيارش قرار بدهيم. آن هم با وجود اينکه به باشگاه هاي سپاهان، استقلال، تراکتورسازي و ... فشار آمد و سه روز يکبار بازي برگزار کرديم.

وي ادامه داد: ادبيات کي‌روش در مصاحبه روز گذشته اش بسيار بد بود. ما نمي توانيم جام حذفي را برگزار نکنيم يا باشگاه هاي استقلال، پرسپوليس و سپاهان و باشگاه هايي که ملي پوش دارند بدون ملي پوشان‌شان در ليگ بازي کنند.

تاج در مورد اينکه کي‌روش گفت برنامه سازمان ليگ را شايد راننده سازمان ليگ نوشته، گفت: علي کاظمي از چهره هاي شناخته شده در فوتبال ايران است که قبل از انقلاب و در جام تخت جمشيد هم کار برنامه ريزي ليگ را انجام مي داده است. او با من صحبت کرد و گفت نظر شما در مورد اين صحبت ها چيست که گفتم برنامه خوبي داريم و آن را هم اجرايي مي کنيم، همانطور که ساير تيم هايي که به جام جهاني صعود کرده اند اين کار را انجام مي دهند. ليگ هاي برخي کشورهاي اروپايي تا اواخر ارديبهشت ادامه دارد.

تاج تصريح کرد: اينکه باشگاه هاي ما در ليگ قهرمانان آسيا بدون ملي پوشان شان به ميدان بروند عملي نيست. اين باشگاه ها نيز نماينده ايران در رقابت هاي آسيايي هستند. شايد کي روش فکر کرده ما براي اولين بار است که به جام جهاني مي رويم که چنين صحبت هايي را بيان کرده است. امروز با کي روش جلسه دارم و حرف هايم را با او خواهم زد.

رئيس سازمان ليگ در مورد اينکه کي‌روش از لغو اردوي پرتغال ناراحت و عصباني بوده، گفت: من هم از اينکه اردوي تيم ملي در پرتغال لغو شده ناراحتم، بايد اردوهاي تيم ملي برگزار شود اما ارتباط ديروز کي روش با سازمان ليگ ارتباط جديدي بود. او پيش از اين از ما تشکر کرد اما اکنون حرف هاي ديگري بر زبان آورده است ما همان سازمان ليگ با همان مدير قبلي هستيم. برنامه هاي ليگ و جام حذفي را اجرا مي کنيم و اردوهاي تيم ملي هم به موازات برگزار مي شود.

وي افزود: روز گذشته تمامي مديران باشگاه ها با من تماس گرفتند و مي خواستند پاسخ کي روش را بدهند اما به آنها گفتم شما سکوت کنيد من خودم پاسخ او را خواهم داد. ظاهرا کي روش از لغو اردوي تيم ملي عصباني بوده که اين همه صحبت کرده است. من امروز به فوتبال نيامده ام و 20 سال است که در فوتبال حضور دارم. همانطوريکه فصل گذشته با وجود همه اعتراض ها مقابل باشگاه ها ايستاديم و ليگ را به پايان رسانديم امسال هم ليگ برتر و جام حذفي را برگزار خواهيم کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!