انتقاد حسين عسگري از محسن قهرماني
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

انتقاد حسين عسگري از محسن قهرماني


رييس دپارتمان داوري فدراسيون فوتبال به دليل آن چه "رفتارهاي غير معقول" ناميد از محسن قهرماني انتقاد کرد.


حسين عسگري درباره عملکرد تيم داوري بازي پرسپوليس و تراکتورسازي، اظهار کرد: تيم داوري اشتباهاتي داشت که البته خوشبختانه در نتيجه‌ بازي تاثيرگذار نبود، اما از داوران با تجربه توقع مي‌رود که چنين اشتباه‌هايي را مرتکب نشوند. به هر حال در هفته‌ اول ليگ، بروز چنين مسائلي در روحيه داوران تاثير منفي مي‌گذارد.

به گزارش ايسنا ، وي ادامه داد: مواردي که در اين بازي رخ داد، پيش از اين به داوران تذکر داده شده و به آنها توصيه شده که بيشتر دقت کنند که اين گونه اتفاقات در بازي رخ ندهد. تصميم درباره مسائلي که در بازي رخ داد، براي يک داور با تجربه نبايد سخت باشد.

عسگري در ادامه با اشاره به رفتار محسن قهرماني در طول بازي که مورد انتقاد کارشناسان قرار گرفت، گفت: در کلاس توجيهي داوران نزديک به يک ساعت درباره اين مسائل حرف زديم و فيلم نشان داديم، اما متاسفانه اين رفتارها شکل گرفت. نبايد اين گونه رفتارها بروز کند، چون براي جامعه داوري اصلا خوب نيست.

رييس دپارتمان داوري فدراسيون فوتبال همچنين با انتقاد از محسن قهرماني، اظهار کرد: در بازي پرسپوليس و تراکتورسازي، اشتباه هاي داور تاثيري در نتيجه‌ بازي نداشت، اما آنقدر رفتارها و حرکت‌ها غير معقول بود که هر کسي نادرست بودن آنها را لمس مي‌کرد. اين کارها جز آن که ايرادي به کار داوران وارد کند و جوابي نداشته باشد، نتيجه‌ ديگري ندارد.

وي همچنين در پاسخ به اين سوال که آيا رفتارهاي قهرماني ممکن است به محروميت او از قضاوت در چند بازي بينجامد، گفت: بايد فيلم بازي را کاملا بررسي کنيم تا درباره اين مساله تصميم بگيريم.

عسگري درباره عملکرد داوران در ساير ديدارهاي هفته‌ اول فصل سيزدهم ليگ برتر فوتبال هم به ايسنا گفت: در بازي استقلال و گسترش فولاد که خودم آن را ديدم مورد خاصي نبود و زرگر قضاوت خوبي داشت. در ساير ديدارها هم گويا مشکلي نبوده، چون ناظران چيز خاصي نگفته‌اند، هر چند هنوز فيلم بازي‌ها و گزارش ناظران داوري به دست ما نرسيده است. پس از بررسي فيلم‌ها و گزارش‌ها بهتر مي‌توانيم درباره عملکرد داوران نظر بدهيم.

عسگري در پايان از تماس ناظر داوري ديدار ملوان و صباي قم با وي خبر داد و گفت: ناظر بازي تصميم داور را در اخراج با توجه به اين که ملوان تاييد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!