شوايني: نمي‌توانم مقابل دورتموند بازي کنم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

شوايني: نمي‌توانم مقابل دورتموند بازي کنم


باستين شواين اشتايگر، ستاره خط مياني بايرن مونيخ، اعلام کرد که ديدار سوپرکاپ آلمان مقابل دورتموند را امشب از روي نيمکت ذخيره ها تماشا خواهد کرد.


اين هافبک باتجربه در ماه فوريه گذشته از ناحيه قوزک پا دچار آسيب ديدگي شد اما تا پايان فصل براي تيمش به ميدان رفت.

با اين وجود، اين مصدوميت در نهايت براي مدتي او را ميادين دور نگه داشت و هرچند او در ديدار دوستانه مقابل بارسا به ميدان رفت اما به نظر مي رسد شرايط بازي کردن مقابل دورتموند را ندارد.

به گزارش گل، او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" اينکه توانستم مقابل بارسا فرصتي براي بازي پيدا کنم، راضي ام اما هنوز به زمان بيشتري دارم تا بتواند کاملا شرايط بازي کردن را پيدا کنم. من هنوز در حال سپري کردن پروسه ريکاوري هستم."

گفته مي شود احتمالا تياگو آلکانتارا که در ديدارهاي اخير نمايش هاي جالب توجهي ارائه داد، جاي شواين اشتايگر را در ديدار امشب خواهد گرفت.

شوايني فصل گذشته 43 بازي براي بايرن و تيم ملي آلمان انجام داد و 9 بار نيز گلزني کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: شنبه 5 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!