به دليل بي‌پولي تيم‌هاي ملي خارج نمي‌روند
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

به دليل بي‌پولي تيم‌هاي ملي خارج نمي‌روند


دبير فدراسيون فوتبال گفت: به دليل عدم اعتبار منابع مالي، اعزام ملي‌پوشان به اردوهاي برون‌مرزي لغو مي‌شود.


به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، مهدي محمدنبي گفت: با توجه به تقويم ورزشي فدراسيون و هر آنچه که بارها در جلسات هيئت رئيسه مطرح و به تصويب رسيده بود، برنامه‌هاي عملياتي فدراسيون به ويژه تيم‌هاي ملي (در 18 رده مختلف) در اولويت قرار داشته و دارد.

آمار منتشر شده از سوي شوراي برون‌مرزي وزارت ورزش و جوانان، حاکي از اين مدعاست که فدراسيون فوتبال در يک‌سال اخير نزديک به 100 اعزام برون‌مرزي داشته که به همين نسبت نيز تيم‌هاي خارجي که از آسيا و اروپا در مسابقاتي که فدراسيون فوتبال ميزبان آن بوده به ايران آمده‌اند، ارائه خدمات به 5 هزار ورزشکار در يک سال اخير نشان مي‌دهد که فدراسيون وظيفه ذاتي خود را انجام داده است.

وي در ادامه بيان کرد: بعد از کسب موفقيت‌هاي اخير در مسابقات رسمي و بين‌المللي، برنامه‌ريزي‌هاي لازم براي حضور موفق تيم‌هاي ملي، نوجوانان در جام جهاني 2013 امارات، تيم ملي فوتبال ساحلي در جام جهاني 2013 تاهيتي و تيم ملي بزرگسالان در مسابقات جام جهاني 2014 برزيل انجام شده است اما به دليل عدم تامين اعتبار و نداشتن منابع مالي در حال حاضر، با وجود تمام تلاش‌هاي صورت گرفته، متاسفانه نمي‌توانيم اردوهاي پيش‌بيني شده براي مثال، اعزام تيم ملي فوتبال ساحلي به برزيل، تيم ملي نوجوانان به اردوي آلمان و تيم ملي بزرگسالان به اردوي ليسبون را اجرايي کنيم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: شنبه 5 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!