پاسخ باشگاه استقلال به اظهارات کي‌روش
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

پاسخ باشگاه استقلال به اظهارات کي‌روش


مدير روابط عمومي باشگاه استقلال در واکنش به صحبت‌هاي کارلوس کي‌روش درباره برنامه‌ريزي سازمان ليگ گفت: بهتر است کي‌روش اين حرف‌هاي شائبه‌برانگيز را بيان نکند.


محمد سررشته‌داري در واکنش به صحبت‌هاي امروز (شنبه) کارلوس کي‌روش درباره برنامه‌ريزي سازمان ليگ حرفه‌اي فوتبال اظهار کرد: کي‌روش صحبت‌هايي را مطرح کرده که به صورت غير مستقيم اين شائبه را ايجاد کرده که استقلال و پرسپوليس در برنامه‌ريزي سازمان ليگ دخالت داشته‌اند در حالي که اصلا چنين چيزي وجود نداشته است.

به نقل از ايسنا، وي افزود: استفاده کي‌روش از واژگاني مانند آسمان آبي به شائبه دخالت استقلال در برنامه‌ريزي سازمان ليگ دامن مي‌زند در حالي که اين باشگاه هيچ دخالتي در اين برنامه‌ريزي نداشته و حتي از مفاد آن خبر هم نداشته است. برنامه‌ريزي بازي‌هاي استقلال در ليگ برتر بر اساس برنامه مسابقات ليگ قهرمانان آسيا طراحي شده چون استقلال در صورت صعود از اين مرحله بيش از دو بازي خواهد داشت.

مدير روابط عمومي باشگاه استقلال در ادامه گفت: به فرض که سازمان ليگ در برنامه‌ريزي مسابقات از استقلال حمايت کرده باشد، باز هم کار صحيحي انجام داده است چون استقلال هم نماينده ايران در مسابقات بين‌المللي است. همان‌گونه که حمايت از کي‌روش و تيم ملي لازم است، حمايت از استقلال هم الزامي است.

وي ادامه داد: باز هم تاکيد مي‌کنم که استقلال در برنامه‌ريزي سازمان ليگ دخالتي نداشته است. بهتر است که کي‌روش اين حرف‌هاي شائبه‌برانگيز را بيان نکند. آيا حمايت از تيم ملي وظيفه همه است اما حمايت از استقلال کار بدي است؟ آيا کي‌روش بر اساس يک ضرب‌المثل قديمي فارسي معتقد است که مرگ خوب است اما براي همسايه؟!

وي در پايان ابراز اميدواري کرد که تيم ملي و استقلال در مسابقات پيش روي خود موفق باشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: شنبه 5 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!