بارسا به دنبال جذب عمرعبدالرحمن؛ ستاره تیم ملی امارات
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

http://u.goal.com/247800/247889_heroa.jpg

این روزها ستاره تیم ملی امارات به شدت مورد توجه سران بارسلونا و تیم های مطرح انگلیسی قرار گرفته است

طبق گزارش منتشره در روزنامه اسپورت کاتالونیا، سران باشگاه بارسلونا ممکن است برای جذب عمر عبدالرحمن، ستاره جوان تیم ملی امارات که درالعین امارات توپ می زند دست به کار شوند. این ستاره 21 ساله در خط میانی توپ می زند و در رقابت های المپیک 2012 لندن توانایی هایش را به نمایش گذاشت و درخشش او در چند بازی محدود تیم المپیک امارات در لندن کافی بود تا سران باشگاه های بزرگ اروپایی او را زیر ذره بین بگیرند.

 طبق گزارش منتشره در گیومی اسپورت و دیلی اکسپرس سران باشگاه بارسلونا این جواهر آسیایی را زیرذره بین گرفته اند و ممکن است با تیم هایی مثل منچسترسیتی و آرسنال که برای جذب او دست به کار شده اند به رقابت پبردازند.

عبدالرحمان در ماه های اخیر همیشه زیر نظر بوده و استعدادیاب های باشگاه های انگلیسی بازیهای او را زیر نظر داشته اند. این بازیکن جوان تابستان گذشته 2 هفته در سیتی تست تمرینی داده بود ولی آنها به خاطر مشکلاتی که او برای اخذ ویزای کاری در انگلیس با آن مواجه می شد از تلاش برای جذبش سرباز زدند ولی ممکن است امسال دوباره به سراغ او بروند. از سوی دیگر به نظر می رسد که آرسن ونگر هم تمایل زیادی به جذب این ستاره جوان دارد و ممکن است سران بارسا هم وارد کورس برای خرید عبدالرحمن بشوند.

البته درنهایت این تاتامارتینو، سرمربی جدید بارساست که باید در این باره نظر نهایی را بدهد.

ولی آنچه مسلم است این است که اگر بارسایی ها بخواهند برای خرید عبدالرحمن وارد گود شوند، باید با باشگاه های بزرگی مثل سیتی و آرسنال رقابت کنند. اخیرا محمد عبید، سرمربی العین گفته بو

د:« عمر پیشنهادات زیادی دریافت کرده.»بدون هیچ شکی عمر عبدالرحمن جواهر فوتبال امارات است و باید درانتظار اخبار بیشتری از او باشیم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: شنبه 5 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!