ونگر: برای به خدمت گرفتن سوارس صبر می کنیم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

آرسن ونگر ، سرمربی با تجربه تیم فوتبال آرسنال سرانجام سکوت خود را در خصوص انتقال احتمالی لوئیس سوارس به باشگاه آرسنال شکست و اعلام کرد که  باشگاه آرسنال آماده صبر کردن در این مورد است.

باشگاه آرسنال در طی روز های اخیر و بنابر در خواست سوارس،  پیشنهادی 40 میلیون پوندی را به باشگاه لیورپول ارسال کرده بود اما یان آیر مدیر عامل باشگاه لیورپول اعلام کرد که هر دو پیشنهاد باشگاه لیورپول هر دو پیشنهاد توپچی ها برای به خدمت سوارس را رد کرده است. به این ترتیب به نظر می رسد آرسنالی ها راه درازی برای نهایی کردن این انتقال پیش رو داشته باشند. 

ونگر در این خصوص به خبرنگاران گفت : " ما به امضای قرار داد با سوارس یا هیچ بازیکن دیگری نزدیک نیستیم.ما مشکلی برای انجام سریع معاملات نداریم اما همه چیز مربوط به ما نیست.ما آماده صبر کردن برای این انتقال هستیم."

" در مورد قضیه سوارس حرفی برای گفتن باقی نمانده.من 2 یا 3 هفته است که در لندن نیستم  و بسیار سخت است که ببینم اوضاع چطور پیش می رود.

بعید است که تا پیش از جام امارات خریدی داشته باشیم اما ما همچنان ترکیب خوبی داریم."

با وجود اینکه یایا سانوگو ، تنها خرید تابستانی باشگاه آرسنال تا به اینجا بوده است اما آرسن ونگر اعلام کرد که تیمش توانایی لازم برای کسب جام در این فصل را دارد.

"  با یا بدون خریدهای جدید ما یکی از مدعیان اصلی فصل جدید خواهیم بود.ما برای خریدهای جدید تلاش می کنیم اما مذاکرات تا به حال به نتیجه نرسیده .آنچه که ما می خواهیم بازیکن خوب است نه نام بازیکن. نام بازیکن اهمیت کمتری دارد.کیفیت بازیکن ااهمیت بیشتری دارد.در این لحظه باید به شما بگویم که ما برای امضای قرار داد به هیچ بازیکنی نزدیک نشده ایم."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: شنبه 5 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!