تاج: از برنامه‌ريزي ليگ دفاع خواهم کرد
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

تاج: از برنامه‌ريزي ليگ دفاع خواهم کرد


سرپرست سازمان ليگ با دفاع از برنامه‌اي که براي ليگ برتر و جام حذفي چيده است، از برگزاري جلسه مشترک با سرمربي تيم ملي براي بررسي برنامه پيشنهادي کي‌روش خبر داد.


تاج درباره انتقاد شديد کارلوس کي‌روش از سازمان ليگ که امروز در نشست خبري‌اش با رسانه‌ها مطرح کرده بود، گفت: مي‌خواستيم ليگ را 22 تير شروع کنيم اما طبق قانون فيفا بين ليگ پارسال و امسال بايد 8 هفته فاصله به وجود مي‌آمد. از طرفي ليگ پارسال 20 ارديبهشت تمام شد و ما بايد 22 تير ليگ را شروع مي‌کرديم اما امکان نداشت که فاصله را کمتر کنيم. درخواست فدراسيون نيز اين بود که بازي‌ها را 15 روز عقب بيندازيم اما آن را 10 روز عقب انداختم يعني بازي‌ها 2 مرداد شروع شد. بنابراين در اين ميان 5 روز از 15 روز را رعايت نکرديم.

به نقل از ايسنا، رييس سازمان ليگ ادامه داد: خودم بيشترين حمايت را از تيم ملي کردم و به همين دليل نيز بارها مورد تمجيد کي‌روش قرار گرفتم. ما ليگ را سال قبل به موقع تمام کرديم در حالي که اين اتفاق براي سازمان ليگ شکننده بود ولي ماحصلش پيروزي تيم ملي در سه بازي سرنوشت‌ساز بود. الان هم معتقدم برنامه ليگ را به بهترين شکل ريخته‌ايم و امکان عدم برگزاري جام حذفي به هيچ عنوان وجود ندارد. اين را هم بايد بگويم که لغو اردوي پرتغال مربوط به سازمان ليگ نيست ولي فرصتي را به سازمان ليگ مي‌دهد که بازي‌ها را دو هفته جلو بيندازد.

او همچنين با بيان اينکه برنامه سازمان ليگ براي فصل آينده منطقي است و از آن دفاع خواهد کرد، افزود: به کفاشيان پيشنهاد داده‌ام تا فردا (يکشنبه) جلسه مشترکي را با کي‌روش داشته باشيم. ما در اين جلسه پيشنهادهاي کي‌روش را بررسي مي‌کنيم اما باز هم معتقدم منطقي‌ترين راه، برنامه سازمان ليگ است و جام حذفي هم حتما بايدبرگزار شود. ما ليگ و جام حذفي را بايد با هم به اتمام برسانيم.

مهدي تاج در ادامه اين گفت‌وگو درباره جلسه‌اش با جواد نکونام در دفتر سازمان ليگ توضيح داد: در جلسه‌اي که با نکونام داشتم، از او به دليل نرفتنش به امارات تشکر کردم. واقعا کار درستي از جانب او انجام شد. سعي‌مان اين بود که نکونام در ليگ ما بازي کند. عده‌اي دنبال اين بودند تا در قطر بازي کنيم. من اين خبر را داشتم که عده‌اي هم در اردوي امارات و قطر به دنبال بردن او به ليگ امارات هستند اما نکونام کار مثبتي انجام داد. اگر او به امارات مي‌رفت مورد نکوهش فوتبالي‌ها قرار مي‌گرفت.

رييس سازمان ليگ در پايان نيز در مورد واگذاري بليت فروشي الکترونيکي به باشگاه‌ها تصريح کرد: سازمان ليگ با قدرت بليت فروشي الکترونيکي را ادامه مي‌دهد و به دليل اينکه هنوز شرايط مهيا نيست اين کار از عهده باشگاه‌ها خارج است اما اگر باشگاه‌ها شرايط لازم را داشته باشند آماده واگذاري بليت فروشي به آنها هستيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: شنبه 5 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!