آغاز تمرينات پولادي حداقل از 6 هفته ديگر
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

آغاز تمرينات پولادي حداقل از 6 هفته ديگر


پزشک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پاي پولادي در گچ است و پزشک جراح زمان تقريبي براي شروع تمرينات را با توجه به روند ترميم حداقل شش هفته اعلام کرده است.


به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، دکتر حقيقت در خصوص شرايط مهرداد پولادي عنوان کرد: دکتر منافي جراح مهرداد پولادي از عمل انجام شده روي پاي او راضي بود. پيوند پوست انجام شد و روزهاي آينده مهم هستند، به همين دليل به توصيه وي مهرداد پولادي حداقل دو روز در بيمارستان مي‌ماند و فردا پس از معاينه درباره ترخيص وي تصميم‌گيري مي‌شود.

وي که صبح جمعه همراه پولادي در بيمارستان حضور پيدا کرده بود ادامه داد: پاي پولادي در حال حاضر در گچ است چون براي گرفتن پيوند، پاي او نبايد هيچ حرکتي داشته باشد. در صحبتي که پزشک جراح داشت، شروع تمرينات براي وي را به صورت تقريبي حداقل شش هفته ديگر اعلام کرد که البته با توجه به روند ترميم و گرفتن پيوند، اين زمان تغيير مي‌کند که پزشک جراح درباره آن تصميم‌گيري مي‌کند.

کادر پزشکي پرسپوليس وضعيت ساير بازيکنان پرسپوليس را پس از انجام اولين بازي، خوب توصيف کرده است و به اين ترتيب غير از پولادي ساير نفرات در اختيار کادر فني خواهند بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: شنبه 5 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!